Procesný manažment - teória a prax

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Obsah publikácie je koncipovaný v súlade s najnovšími trendmi a poznatkami v oblasti procesného manažmentu. Publikácia je rozdelená do deviatich kapitol, v rámci ktorých sa autorky zameriavajú na filozofiu procesného prístupu ako spôsobu riešenia vybraných podnikových problémov, na jeho implementáciu ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Obsah publikácie je koncipovaný v súlade s najnovšími trendmi a poznatkami v oblasti procesného manažmentu. Publikácia je rozdelená do deviatich kapitol, v rámci ktorých sa autorky zameriavajú na filozofiu procesného prístupu ako spôsobu riešenia vybraných podnikových problémov, na jeho implementáciu a najmä na faktory, ktoré vedú k jeho úspešnému uplatneniu. Pozornosť venujú aj výkonu procesného auditu a návodom na simuláciu podnikových procesov využitím konkrétneho programového vybavenia, benchmarkingom podnikových procesov a vizualizáciou výsledkov porovnávania, využívaním metódy Z-MESOT pri meraní a hodnotení výkonnosti podnikových procesov. Publikácia je prioritne určená študentom Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela, vhodná je však aj pre študentov iných fakúlt vysokých škôl poskytujúcich vzdelanie v odboroch manažment, ekonomika a manažment podniku, priemyselné inžinierstvo a inžinierstvo kvality produkcie. Určená je však aj záujemcom v praxi, pričom prezentované metódy a nástroje sú aplikovateľné nielen v podnikoch, ale aj v organizáciách, ktorých cieľom nie je dosahovanie zisku.

Reklama

Reklama