Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Riziko a neistota sú kľúčovým atribútom všetkých ľudských činností, najmä tých podnikateľských. Výskum a vývoj nových produktov, zavádzanie moderných technológií, vstupy na nové trhy, fúzie i akvizície, veľké investičné projekty, reštrukturalizácia podnikov a pod. slúžia ako príklady aktivít, ktorých ...viac
Riziko a neistota sú kľúčovým atribútom všetkých ľudských činností, najmä tých podnikateľských. Výskum a vývoj nových produktov, zavádzanie moderných technológií, vstupy na nové trhy, fúzie i akvizície, veľké investičné projekty, reštrukturalizácia podnikov a pod. slúžia ako príklady aktivít, ktorých budúce výsledky sú neisté a môžu sa odchyľovať od výsledkov plánovaných či predpokladaných. Predpokladom úspešného podnikania je zvládnutie riadenia rizík, a tak sa analýza rizika v súčasnom globálnom a dynamicky sa meniacom trhovom prostredí stala neodlučiteľnou súčasťou podnikových analýz.Učebnica sa preto zaoberá metódami riadenia a kvantifikácie rizík. Primárnou úlohou je poskytnúť základné informácie o analýze a hodnotení rizika, ako i o spôsoboch ich znižovania. Analýza podnikového rizika je rozdelená do jednotlivých metodických krokov, ponúkajúc metódy a postupy na identifikáciu rizík a stanovenie ich významnosti, pričom determinuje kvantitatívne i kvalitatívne spôsoby merania rizík využívané v podmienkach nášho podnikateľského prostredia. Učebnica detailne poukazuje na kľúčové momenty vo vývoji manažmentu rizík, ktoré sú vzhľadom na vývojové etapy rozdelené do jednotlivých podkapitol.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.