Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor František Janatka, 340 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha predstavuje praktickú učebnú pomôcku najmä pre študentov ekonomických odborov. Autori v knihe vykladajú vzťah podnikania a globalizácie veľmi komplexne; reflektujú nielen finančné a ekonomické, ale aj priestorové, sociálne, ...viac
Kniha - autor František Janatka, 340 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha predstavuje praktickú učebnú pomôcku najmä pre študentov ekonomických odborov. Autori v knihe vykladajú vzťah podnikania a globalizácie veľmi komplexne; reflektujú nielen finančné a ekonomické, ale aj priestorové, sociálne, politické, kultúrne, environmentálne, právne a informačné súvislosti podnikania v globalizovanom svete."Text publikácie je spracovaný na potrebnej odbornej úrovni, zrozumiteľným ho však zistia aj čitatelia z radov študentov a širokej verejnosti. Vydanie publikácie predstavuje záslužný počin, ktorý ocenia ako záujemcovia o prehľadný text ponúkajúce široké spektrum informácií o podnikaní v globalizovanom prostredí, tak podnikatelia, ktorí výzvam globalizácie reálne čelí. Celkovo možno veľmi pozitívne hodnotiť aktivitu autorského kolektívu, ktorý pripravil monografiu s názvom, Podnikanie v globalizovanom svete 'k tlači. Možno odôvodnene predpokladať.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.