Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Luboš Smrčka, 152 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Otázky fúzií a prevzatí obchodných spoločností patrí k najzaujímavejším problémom ekonomickej praxe. Tieto transakcie sú sledované aj zo strany médií, pretože mnohokrát sa v nich rozhoduje o pracovných miestach, o premiestňovaní ...viac
Kniha - autor Luboš Smrčka, 152 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Otázky fúzií a prevzatí obchodných spoločností patrí k najzaujímavejším problémom ekonomickej praxe. Tieto transakcie sú sledované aj zo strany médií, pretože mnohokrát sa v nich rozhoduje o pracovných miestach, o premiestňovaní výrob z jedného regiónu do druhého alebo z jednej krajiny do inej. Často sa stávajú tiež politickým problémom. Táto kniha sa na problematiku fúzií a prevzatí podnikov nepozerá z hľadiska firemných financií alebo korporátnych stratégií, ale skôr ako na problém, ako nájsť správnu cenu aktív, a predovšetkým ako na problém ekonomických rozhodovacích procesov, ktoré sú neustále ovplyvňované mnohými faktormi. Pritom niektoré z týchto faktorov sú racionálne a nesporné, merateľné a kvantifikovateľné. Väčšina z nich ale patrí do oblasti ľudskej psychiky. Ide o emócie, priania, túžby, egoizmu a túžbu po sláve, sentiment, atď. Teda o aspekty nemerateľné, ktoré nemožno.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.