Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať spôsob organizačného usporiadania hospodárskych organizácií (podnikov), jednotlivé typy organizačných štruktúr, ...viac
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať spôsob organizačného usporiadania hospodárskych organizácií (podnikov), jednotlivé typy organizačných štruktúr, vhodnosť ich použitia v konkrétnych podmienkach jednotlivých organizácií, ale aj načrtnúť nové progresívne tendencie v organizovaní v súlade so súčasným a budúcim ekonomickým a spoločenským vývojom vo svete a osobitne na Slovensku. Práca sa skladá z dvoch častí. Prvá časť Organizovanie podnikov sa zaoberá podstatou organizovania a organizačným dizajnom, konfiguráciou a členitosťou organizačnej štruktúry, spôsobmi organizačnej štrukturalizácie, deľbou rozhodovacej právomoci, druhmi útvarov a vzťahov v organizačnej štruktúre, organizačnou štruktúrou riadiaceho aparátu podnikov u nás a v zahraničí, projektovou, maticovou a tímovou štruktúrou. Pozornosť sa venuje organizačnému projektovaniu, organizačným normám, združovaniu podnikov vo forme holdingových, sieťových štruktúr, strategických partnerstiev a aliancií, typom organizačného usporiadania nadnárodných podnikov, organizačným zmenám. Druhá časť publikácie Organizácia práce manažéra sa sústreďuje na využívanie času manažéra a organizovanie pracovných porád. Predovšetkým časový manažment sa považuje za významný faktor práce manažéra a v súvislosti s komunikáciou manažéra prostredníctvom pracovných porád patria k požiadavkám, ktoré má proces organizovania a ostatné činnosti zabezpečiť pri rozhodovaní o organizačnom usporiadaní podniku. V závere publikácie sú načrtnuté trendy rozvoja organizovania v 21. storočí.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.