Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autorka Hana Lošťáková, 320 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Skúsení autori sa v tejto publikácii komplexne venujú nástrojom posilňovania vzťahov so zákazníkmi na B2B trhoch. Zoznamujú čitateľa s novodobým poňatím marketingu, marketingom vzťahov, jeho základnými črtami, princípy, fázami ...viac
Kniha - autorka Hana Lošťáková, 320 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Skúsení autori sa v tejto publikácii komplexne venujú nástrojom posilňovania vzťahov so zákazníkmi na B2B trhoch. Zoznamujú čitateľa s novodobým poňatím marketingu, marketingom vzťahov, jeho základnými črtami, princípy, fázami a vývojovými trendmi. Kniha zrozumiteľne predkladá výsledky primárnych výskumov zameraných na štúdium prospešnosti jednotlivých nástrojov posilňovanie vzájomných vzťahov medzi dodávateľmi a ich zákazníkmi z produktov určených pre výrobnú spotrebu. Zaoberá sa tiež podstatou a metodikou merania výkonnosti podniku z pohľadu zákazníkov ako pozitívnymi dôsledkami posilňovanie vzťahov so zákazníkmi. Kniha je inšpiráciou pre teóriu i prax a zároveň slúži v súčasne silne konkurenčnom prostredí ako podnet k zmenám v podnikateľských prístupoch manažérov operujúcich na B2B trhoch.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.