Mezinárodní marketing a informační technologie

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 5 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia poskytuje nový globálny pohľad na marketing a marketingové aktivity v kontexte veľmi závažných zmien základov ekonomickej, sociálnej a kultúrnej reality, a to na príkladoch"pánov hradov" ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia poskytuje nový globálny pohľad na marketing a marketingové aktivity v kontexte veľmi závažných zmien základov ekonomickej, sociálnej a kultúrnej reality, a to na príkladoch"pánov hradov" Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čitatelia sa môžu zamyslieť nad rolí protimonopolných úradov v marketingu a prvýkrát v slovenskej literatúre tiež nad marketingom v superveľmoci Číne. Významná časť publikácie demonštruje úzku spojitosť medzi komerčným a politickým marketingom. Záverečná kapitola sa zaoberá prognózou vývoja do roku 2030. Knihu možno odporučiť manažérom malých, stredných a veľkých firiem a najmä poslucháčom vysokých škôl.

Reklama

Reklama