Medzinárodné podnikanie z makroekonomického pohľadu

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, medzinárodné integračné zoskupenia, nástroje obchodnej politiky, medzinárodné finančné trhy a inštitúcie, liberalizáciu svetového trhu, pozíciu Slovenska v medzinárodnom obchode). V závere sa venuje podnikateľskému sektoru v Slovenskej republike s prihliadnutím na malé a stredné podniky. Je určená študentom v študijných odboroch Medzinárodné podnikanie a Obchodné podnikanie, zároveň však pomôže verejnosti zorientovať sa v problematike medzinárodného podnikania a jeho teoretických aspektoch, ktorých pochopenie je nevyhnutným pred¬pokladom praktickej realizácie podnikania na medzinárodnej úrovni.

Reklama

Reklama