Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Cieľom učebnice je uviesť čitateľov do problematiky medzinárodného ekonomického práva a poskytnúť im základné informácie z tejto oblasti. Autori pri spracovaní učebnice vychádzali najmä z učebných textov zahraničných autorov (Pavel Šturma, Christoph Schreuer) a z učebnice zakladateľa slovenskej teórie ...viac
Cieľom učebnice je uviesť čitateľov do problematiky medzinárodného ekonomického práva a poskytnúť im základné informácie z tejto oblasti. Autori pri spracovaní učebnice vychádzali najmä z učebných textov zahraničných autorov (Pavel Šturma, Christoph Schreuer) a z učebnice zakladateľa slovenskej teórie medzinárodného verejného práva Jána Tomka a kol. s názvom Medzinárodné právo verejné (1988). Súčasťou podkladových materiálov boli medzinárodné zmluvy, dohovory a slovenské právne predpisy, právne predpisy EÚ a iných medzinárodných organizácií, týkajúce sa tejto problematiky. Cenným zdrojom boli aj internetové stránky medzinárodných organizácií. Učebnica je určená nielen študentom Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave, ale aj všetkým, ktorí sa zaujímajú o problematiku medzinárodného práva.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.