Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autorka Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Antológia predstaví špecifický teoretický smer uvažovania o médiách, ktorý značne komplikuje doterajšie historické a archeologické poňatie médiá a posúva ho do odlišných teoretických a najmä filozofických ...viac
Kniha - autorka Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Antológia predstaví špecifický teoretický smer uvažovania o médiách, ktorý značne komplikuje doterajšie historické a archeologické poňatie médiá a posúva ho do odlišných teoretických a najmä filozofických kontextov. Zahŕňa základné, doteraz nepreložené texty nemeckej teórie a filozofie médií: jednak texty medzinárodne známych autorov (Niklas Luhmann, Friedrich Kittler a Hans-Jörg Rheinberger), jednak programové texty súčasnej teórie a filozofie médií a tiež novšie texty k aktuálnym otázkam výskumu médií, kultúry a techniky od renomovaných autorov (Hartmut Winkler, Bernhard Siegert alebo Joseph Vogl).
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.