Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Václav Moravec, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nové médiá, interaktivita, virtualita, digitalizácia, participácie, užívateľská tvorba, globalizácia v súčasnosti jedny z najčastejšie používaných slov, módnych výrazov, pod ktoré môžeme v súvislosti s premenami audiovizuálnych ...viac
Kniha - autor Václav Moravec, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nové médiá, interaktivita, virtualita, digitalizácia, participácie, užívateľská tvorba, globalizácia v súčasnosti jedny z najčastejšie používaných slov, módnych výrazov, pod ktoré môžeme v súvislosti s premenami audiovizuálnych médií skryť všeličo. Publikácie Médiá v tekutých časoch sa snažia zasadiť nielen tieto pojmy do slovenského kontextu, zaoberá sa digitálne mediamorfózou, resp. jej vybranými dôsledky v SR. Približuje zmeny v správaní používateľov audiovizuálnych médií: napríklad na masovom nástupe nového typu sociálneho aktéra produživatele, ktorý kombinuje role producenta a užívateľov, na domestikácii technologických noviniek, akými sú tzv. inteligentné televízory a mobilné telefóny. Aká je podoba tuzemské digitálnej priepasti? Čo si predstaviť pod pojmom glokalizace? Aj na tieto otázky sa pokúša kniha hľadať odpovede.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.