Marketingový výzkum

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - Radek Tahal, 264 strán, český, pevný bez lesklého krytu Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú - od pracovníkov ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - Radek Tahal, 264 strán, český, pevný bez lesklého krytu Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú - od pracovníkov marketingu firiem a iných organizácií cez realizátormi výskumných projektov až po vysokoškolských študentov. Autori v knihe reflektujú moderné technológie a postupy, jednotlivé témy ponímajú prakticky s ohľadom na českej podmienky i medzinárodný trh. Zoznámite sa s úlohou marketingového výskumu, so zásadami správnych formulácií pri zadávaní výskumných projektov as konkrétnymi metódami a technikami kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu. Veľká pozornosť je zameraná na moderné metódy výskumu, napr. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a ďalšie inovatívne metódy. Osobitná časť je venovaná meranie médií a mediálnym výskumom. Kniha prináša aj rad.

Reklama

Reklama