Manažerské rozhodování v praxi

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková, 304 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Spoločenský význam role manažérov v biznise rastie tak, ako rastie význam ich pivotálního postavenie v trojuholníku záujmov vlastníkov, zamestnancov a zákazníkov. Napätie v uvedenom trojuholníku ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková, 304 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Spoločenský význam role manažérov v biznise rastie tak, ako rastie význam ich pivotálního postavenie v trojuholníku záujmov vlastníkov, zamestnancov a zákazníkov. Napätie v uvedenom trojuholníku rastie nebývalým tlakom vlastníkov na čo najrýchlejší a najväčší dividendu, tlakom nových generácií zamestnancov na zohľadňovania ich požiadaviek na work-life balance, často pri poklese ich výkonu i kvality práce, a nebývalú konkurenciou na trhu a bojom o zákazníka. Manažérske"remeslo", ktoré sa možno naučiť, je v súčasnej dobe zmapované a široko popísané; k dispozícii je celý rad známych postupov a best practice. Problém však spočíva v schopnosti ich aplikácie v konkrétnych prípadoch, lebo každý odporúčaný postup či každý vybraný úspešný prípad sú viazané na úplne špecifické vnútorné a vonkajšie podmienky firiem, a preto nie sú úplne prenositeľné.

Reklama

Reklama