Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. ...viac
Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. Dozviete sa viac o problematike všeobecnej makroekonomickej rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokovej miere, finančné ústave, deflačné špirále a mnohom ďalšom. Skúsení autori v knihe zrozumiteľne vysvetľujú všetky hlavné makroekonomické koncepty a ich súvzťažnosť. Cieľom tejto knihy je poskytnutie solídneho poznatkového základu pre samostatné utváranie názorov, a preto je čitateľ zoznamovaný s rozdielnymi makroekonomickými doktrínami, bez toho je k niektorej z nich zámerne smerovaný. Publikácia je určená predovšetkým študentom bakalárskeho štúdia na ekonomických vysokých školách a študentom MBA.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.