Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autori vysokoškolskej učebnice sú erudovaní odborníci z Ekonomickej univerzity v Bratislave a z hospodárskej praxe. Cieľom vysokoškolskej učebnice je prezentovať problematiku kontrolovania. Pri koncipovaní publikácie a pri jej samotnej realizácii kolektív autorov rozpracoval problematiku kontrolovania ...viac
Autori vysokoškolskej učebnice sú erudovaní odborníci z Ekonomickej univerzity v Bratislave a z hospodárskej praxe. Cieľom vysokoškolskej učebnice je prezentovať problematiku kontrolovania. Pri koncipovaní publikácie a pri jej samotnej realizácii kolektív autorov rozpracoval problematiku kontrolovania aj v širších súvislostiach manažmentu. Preto okrem všeobecného pohľadu na problematiku kontrolovania predložená kniha obsahuje aj naznačenie súvislostí kontrolovania s ostatnými riadiacimi funkciami a niektorými inými oblasťami manažmentu. Realizácia riadiacej funkcie kontrolovania je spracovaná: - z hľadiska interného kontrolovania v zmysle vnútorného kontrolného systému, - z hľadiska externého kontrolovania reprezentovaného predovšetkým kontrolným systémom verejnej správy. Kontrolovanie v podniku môžeme podľa autorov charakterizovať ako súhrn kontrol, kontrolných aktivít, činností a procesov, ktoré v synergii realizujú manažérsku funkciu kontrolovanie v podniku. Ďalšie možnosti zaradenia aktivít podniku a ich spôsoby kontrolovania sú uvedené v predloženej publikácii.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.