Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Zdeněk Helcl, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia je primárne didaktická, je určená študentom odborov ošetrovateľstva, sociálnej práce, zdravotne-sociálnej práce a bude prínosná aj pre odbory špeciálne pedagogika, kulturológia. Poslúži zdravotníkom v praxi, a to ako ...viac
Kniha - autor Zdeněk Helcl, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia je primárne didaktická, je určená študentom odborov ošetrovateľstva, sociálnej práce, zdravotne-sociálnej práce a bude prínosná aj pre odbory špeciálne pedagogika, kulturológia. Poslúži zdravotníkom v praxi, a to ako nelekárskych, tak i lekárskych odborov. Je tiež prínosom pre zahraničných študentov aj pre tých, ktorí odchádzajú za prácou do zahraničia. Pochopením multikultúrne problematiky a etických postojov lepšie vnímame ťažkosti a potreby cudzincov, ale aj naše vlastné pri stretnutí s inou kultúrou. Kultúrna rozmanitosť je jedným z ústredných znakov kultúrneho pokroku. Kultúra, multikultura je vždy sociálne, vyvíja sa medzi ľuďmi a tí sú na multikultúrne etiku vrátane komunikačnej veľmi citliví.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.