Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch ...viac
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost.
Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov.
Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch na nej nemusel nič meniť. Len vám na konci pridal ako bonus jednu prekvapivú myšlienku. Tá vám odhalí hlavné príčiny väčšiny neúspechov v sieťovom predaji.
Obsah:
1. Prečo práve MLM?
2. Budovanie siete.
3. Sedem úloh sponzora: Vlastný cieľ.
4. Menný zoznam.
5. Plánovanie času.
6. Pozvanie.
7. Predajný rozhovor.
8. Dosledovanie.
9. Námietky a argumentácia.
10. Pozitívne myslenie.
11. Bonus. Čo v pôvodnej knihe nebolo a čo rozhoduje o úspechu.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.