Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Globálna ekonomická kríza z roku 2008 sa postupne premenila na celkovú krízu západnej spoločnosti s neustále rastúcimi dlhmi, rastúcou príjmovou a majetkovou polarizáciou, s poklesom spoločenskej dôvery, s krízou demokratického systému a s rastúcou pravicovou radikalizáciou politického spektra v mnohých ...viac
Globálna ekonomická kríza z roku 2008 sa postupne premenila na celkovú krízu západnej spoločnosti s neustále rastúcimi dlhmi, rastúcou príjmovou a majetkovou polarizáciou, s poklesom spoločenskej dôvery, s krízou demokratického systému a s rastúcou pravicovou radikalizáciou politického spektra v mnohých krajinách. Ekonomické krízy sú produktom spoločenských vzťahov, ktoré sú postavené na pravidlách, ktorými sa spoločnosť riadi, teda nie sú výsledkom prírodných zákonov, ktoré sú nemenné, a ktorým sa musí spoločnosť prispôsobovať. Práca sa pozerá na fenomén krízy práve z tohoto pohľadu a pokúša sa identifikovať koreňové inštitucionálne príčiny v nastavení spoločnosti, ktoré spôsobujú také spoločenské procesy, ktorých kumulácia vyústila do globálnej ekonomickej a spoločenskej krízy.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.