Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - Derek Thompson; Filip Drlík, 344 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nič sa nestáva"virálnym". Ak si myslíte, že populárny filmy, piesne či aplikácie k vám prichádzajú len tak odnikiaľ a v dnešnom preplnenom mediálnom priestore dosiahnu úspech len vďaka šepkanie, nepoznáte ich skutočný ...viac
Kniha - Derek Thompson; Filip Drlík, 344 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nič sa nestáva"virálnym". Ak si myslíte, že populárny filmy, piesne či aplikácie k vám prichádzajú len tak odnikiaľ a v dnešnom preplnenom mediálnom priestore dosiahnu úspech len vďaka šepkanie, nepoznáte ich skutočný príbeh. Každý trhák má vlastnú tajnú históriu, a dokonca aj tie najoslnivejšie nápady zapadnú, ak sa nepodarí im spojiť so správnou sietí. Derek Thompson vo svojej knihe odkrýva psychológiu na pozadí osobných preferencií a vkusu a odhaľuje ekonómiu kultúrnych trhov, ktoré nenápadne utvárajú naše životy. Borí sentimentálny showbyznysové mýty o tvorbe hitov a ukazuje, že kvalita samotná k úspechu nestačí, že nikto nemá "dobrý vkus" a že niekoľko najpopulárnejších produktov v dejinách delil od úplného zlyhania len krôčik. Hitmakeri predstavujú čarovnú výpravu za trháky popkultúry a za najcennejším platidlom 21. storočia - pozornosťou ľudí.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.