Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
V súčasnosti sme svedkami rozsiahlych diskusií o úlohe a stave prírodných zdrojov a ich možného využitia. Diskutuje sa, či sme dosiahli už vrchol ťažby, či sme už za ním a či nám hrozí nedostatok prírodných zdrojov, čo by sa mohlo stať kľúčovým limitom ďalšieho vývoja ekonomiky i spoločnosti. Vývoj zmien ...viac
V súčasnosti sme svedkami rozsiahlych diskusií o úlohe a stave prírodných zdrojov a ich možného využitia. Diskutuje sa, či sme dosiahli už vrchol ťažby, či sme už za ním a či nám hrozí nedostatok prírodných zdrojov, čo by sa mohlo stať kľúčovým limitom ďalšieho vývoja ekonomiky i spoločnosti. Vývoj zmien klímy i celkových zmien prírodného prostredia posilňuje úlohy vody ako kľúčového životodarného zdroja života. Jej zdroje, ale aj plytvanie, čerpanie a takisto aj znečisťovanie ovplyvňuje syntézu zmien prírodného prostredia a vývoj ľudskej civilizácie. Ľudský faktor hral kľúčovú úlohu vo vývoji ekonomiky i spoločnosti. V súčasnosti sa jeho úloha mení: robotika, umelá inteligencia, informačná spoločnosť sú kľúčové výzvy stojace pred človekom - dnes a osobitne v budúcnosti. Tradičná odvetvová štruktúra zamestnanosti prechádza veľkými zmenami (odvetvia, formy pracovných úväzkov, vlastná potreba práce). Informačná spoločnosť, robotika, umelá inteligencia sú fenomény súčasnosti i budúcnosti. Existuje antroposféra alebo len k nej smerujeme? Nachádzame nový modus vivendi medzi biosférou a technosférou? Nachádzame nové definovanie vzťahu človeka a prírody, človeka a planéty? Alebo pokračujeme vo svojej nadradenosti nad prírodou, vo svojom pohŕdaní voči flóre a faune? Či v nás hlodá červík pochybnosti a uvedomujeme si, že napriek obrovskému technickému pokroku zostáva človek súčasťou prírody a mal by sa v úcte skláňať pred planétou Zem, pred svojím domovom?
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.