Forbidden - Tino Hrnčiar

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha, ktorá ide proti marketingovým poučkám. Nečakajte návod na úspech, ale poriadnu dávku inšpirácie, kreativity a úsmevných príhod o biznise. Vstúpte do Forbidden sveta. Skip Intro. Tak začína Tinova kniha FORBIDDEN, no preskočiť v nej čo i len stranu, by bola obrovská chyba. Prečo? Pretože to nie ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha, ktorá ide proti marketingovým poučkám. Nečakajte návod na úspech, ale poriadnu dávku inšpirácie, kreativity a úsmevných príhod o biznise. Vstúpte do Forbidden sveta. Skip Intro. Tak začína Tinova kniha FORBIDDEN, no preskočiť v nej čo i len stranu, by bola obrovská chyba. Prečo? Pretože to nie je len kniha. Sú to dvere do Forbidden sveta. A dáme vám tip: zožeňte si ceruzku. Budete ju potrebovať pri podčiarkovaní myšlienok, ktoré vám pomôžu nájsť ten správny smer v podnikaní, ale aj v živote. Možno v nej nenájdete návod na overnight success, ale po prečítaní tejto knihy sa k nemu určite priblížite. Mal som v hlave: Napíš knihu, ktorú by si sám chcel čítať. A tak som ju napísal. FORBIDDEN je kniha o podnikaní, budovaní značiek, kreativite, marketingu, ale aj o hacknutí vlastnej produktivity. O lojálnych fans, pokore, fackách, prekvapeniach, prostitútkach, ale aj o tom, ako sa lepšie rozhodovať. O správnom načasovaní, peniazoch, trefných otázkach, očakávaniach, vlkoch a hyenách. O prvom kroku, prioritách, netrpezlivej trpezlivosti, ale aj o tom, kedy ísť skratkou a kedy radšej prejsť extra mile. A o tom, ak byť iný ako iní. Vstúpte do pootvorených dverí, za ktorými je farebný svet plný nových možností. Často náročnejších a ťažších, ale o to farebnejších. Za tými dvermi je nás FORBIDDEN svet, v ktorom žijeme a tvoríme. Vitajte. Autor knihy je podnikateľ, marketér a kreatívec. Je spoluzakladateľom už ikonickej značky Life is Porno a projektov Forbidden Spot či Forbidden Taste. V minulosti pracoval ako brand marketér pre značku Red Bull, z toho tri roky v jej centrále. Má vysokoškolský titul pred menom aj za menom, ale našťastie žije vo svete, v ktorom si ich nikam písať nemusí. Precestoval viac než päťdesiat krajín sveta, väčšinou kvôli jedlu a zážitkom. Je hrdý Slovák, ale jeho domovom je už dlhé roky Praha, kde žije s manželkou Ivon a synom Matiasom.

Reklama

Reklama