Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autormi publikácie sú vysokoškolskí učitelia, členovia Katedry ekonomiky, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity. Publikácie je určená poslucháčom všetkých troch stupňov ekonomických študijných odborov, ale najmä: Ekonomika a manažment podniku, Finančný manažment, Odvetvové ...viac
Autormi publikácie sú vysokoškolskí učitelia, členovia Katedry ekonomiky, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity. Publikácie je určená poslucháčom všetkých troch stupňov ekonomických študijných odborov, ale najmä: Ekonomika a manažment podniku, Finančný manažment, Odvetvové a prierezové ekonomiky a Manažment. Cenné poznatky môže z nej získať aj široká odborná verejnosť, publikácia má potenciál stať sa neoceniteľnou pomôckou pri praktickom riešení každodenných úloh najmä finančných manažérov na všetkých úrovniach riadenia. Koncepcia učebnice je svojim spôsobom originálna, nedodržiava tradičné usporiadanie a štruktúru tak, ako je to pri väčšine základných publikácií z tejto oblasti. Jednmotlivé kapitoly publikácie v mnohých ohľadoch vychádzajú z anglosaského poňatia finančného manažmentu, ktorý je vo finančnej teórii v slovenských podmienkach dominantný.Dátum vydania: 12.11.2013Vydanie: 1.Väzba: viazanáISBN: 978-80-5540-684-8Strán: 775Formát (mm): 175x254.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.