Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autorka vo svojej monografii predstavuje na relatívne malom priestore mnohé aspekty finančného manažmentu nadnárodných korporácií. Zameriava sa na formy podnikania nadnárodných spoločností, ich právnych štruktúr a prepojení a tiež obsahuje formy investícií a finančného investovania prostredníctvom korporácií. ...viac
Autorka vo svojej monografii predstavuje na relatívne malom priestore mnohé aspekty finančného manažmentu nadnárodných korporácií. Zameriava sa na formy podnikania nadnárodných spoločností, ich právnych štruktúr a prepojení a tiež obsahuje formy investícií a finančného investovania prostredníctvom korporácií. Dôležitou súčasťou publikácie je aj konsolidácia nadnárodných spoločností a ich súčastí, transferové oceňovanie, korporátne zdaňovanie a daňové plánovanie. Záverečné kapitoly monografie sú venované finančnému riadeniu nadnárodných korporácií, risk manažmentu, ich financovaniu a kapitálovej štruktúre. Publikácia je okrem svojej prehľadnosti a širokého záberu veľmi aktuálna, predovšetkým v oblasti zdaňovania nadnárodných korporácií. Obsahuje aktuálne informácie k projektu OECD s názvom "Base erosion and profit shifting", ktorý je momentálne v centre záujmu odbornej verejnosti v oblasti medzinárodného zdaňovania. S témou korporátneho zdaňovania súvisí aj téma transferového oceňovania medzi prepojenými osobami. Monografia opisuje plasticky metódy tvorby transferových cien a ich využiteľnosť v praxi; najnovšie požiadavky na dokumentáciu k transferovému oceňovaniu, jednak všeobecnú (master file), a jednak špecifickú (local file), ale aj koncept výmeny informácií o transferovom oceňovaní medzi krajinami (country by country report). Publikácia je určená študentom ekonómie a odborníkom v praxi zaoberajúcim sa danou problematikou.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.