Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Od posledn�ho (�smeho) vydania u�ebnice v janu�ri 2013 sa udialo viacero v�znamn�ch legislat�vnych zmien. Maj� intenz�vny dopad na problematiku prezentovan� v u�ebnici. Osobitn� zmienku si zasluhuj� novely Z�kona 431/2002 Z. z. o ��tovn�ctve a na� nadv�zuj�cich ...viac
Od posledn�ho (�smeho) vydania u�ebnice v janu�ri 2013 sa udialo viacero v�znamn�ch legislat�vnych zmien. Maj� intenz�vny dopad na problematiku prezentovan� v u�ebnici. Osobitn� zmienku si zasluhuj� novely Z�kona 431/2002 Z. z. o ��tovn�ctve a na� nadv�zuj�cich opatren�, ktor� v�znamne ovplyvnili najd�le�itej�� informa�n� zdroj pre finan�n� anal�zu - ��tovn� z�vierku. Zav�dzaj� nov� ve�kostn� kateg�rie podnikov a zmeny v obsahu a form�lnom usporiadan� v�kazov (individu�lnej) ��tovnej z�vierky, ale aj zmeny po�iadaviek na prezent�ciu v�sledkov za skupinu podnikov v konsolidovanej ��tovnej z�vierke. Rovnako viacer� �tandardy IFRS boli podstatne upravovan�, najm� tie, ktor� sa aplikuj� pri zostavovan� konsolidovanej (K�Z) ��tovnej z�vierky. Uveden� (ale i in�) zmeny si vy�aduj� adekv�tne zoh�adnenie v novom vydan� u�ebnice. T�to potrebu rob� tie� naliehavou skuto�nos�, �e titul z roku 2013 (�sme vydanie) je �plne vypredan� a o publik�ciu je na�alej z�ujem i zo strany pracovn�kov z praxe. Deviate vydanie je aktualizovan�, vo vybran�ch oblastiach prepracovan� a doplnen�. Tu mo�no uvies� pr�klad finan�nej anal�zy podniku ilustruj�ci postup a met�dy finan�nej anal�zy uskuto�nenej na b�ze I�Z zostavenej pod�a slovensk�ch pr�vnych predpisov, �alej pr�klad finan�nej anal�zy v skupine podnikov baz�ruj�cej na K�Z zostavenej pod�a �tandardov IFRS. V texte s� i �al�ie zmeny napr. anal�za v�konnosti podniku s vyu�it�m tradi�n�ch i modern�ch krit�ri� v�konnosti a konfront�cia ich v�povede, ako i �al�ie zmeny.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.