Finanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Jindřich Špička, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Finančná analýza nie je len mechanický výpočet sústav finančne analytických ukazovateľov z účtovnej závierky a komentovanie trendu ich vývoja. Je predovšetkým o hľadaní vhodnej kombinácie ukazovateľov vzhľadom na potreby a ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Jindřich Špička, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Finančná analýza nie je len mechanický výpočet sústav finančne analytických ukazovateľov z účtovnej závierky a komentovanie trendu ich vývoja. Je predovšetkým o hľadaní vhodnej kombinácie ukazovateľov vzhľadom na potreby a očakávania užívateľov výsledkov, je o hľadaní príčin významných zmien v ekonomickej situácii podnikateľského subjektu, na ktoré nadväzujú manažérske rozhodnutia. Na rozdiel od iných publikácií zameraných na finančnú analýzu kniha prináša niekoľko nových aspektov. Okrem prehľadu metód a vysvetlenia silných a slabých stránok ich použitia sú v texte objasnené väzby finančnej analýzy na strategickú analýzu a strategické riadenie podniku. Väčšia mierou sa kniha sústredí na metódy medzipodnikových porovnanie, benchmarking a stanovenie odporúčaných hodnôt pre jednotlivé sektory hospodárstva. Na hodnotenie finančnej situácie organizácie je pritom nazerané iným spôsobom, a.

Reklama

Reklama