Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - Ross Hoddinott; Karel Beneš, 144 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Filtre v dobe digitálnej fotografie? Iste! A hneď v dvoch prevedeniach: pred objektívom a digitálne pri spracovanie snímok v počítači. Použitie filtrov predstavovalo vždy určitý predel oddeľujúce bežné fotografov od tých ...viac
Kniha - Ross Hoddinott; Karel Beneš, 144 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Filtre v dobe digitálnej fotografie? Iste! A hneď v dvoch prevedeniach: pred objektívom a digitálne pri spracovanie snímok v počítači. Použitie filtrov predstavovalo vždy určitý predel oddeľujúce bežné fotografov od tých zasvätených. S príchodom digitálnej fotografie a spracovaním snímok na počítači sa použitie filtrov pred objektívom síce trochu obmedzilo, ale niektoré z nich sú aj v dobe digitálnych efektov nezastupiteľné. Kniha známeho anglického krajinára a fotografa živej prírody Rosse Hoddinott sa venuje predovšetkým filtrom, ktoré sú použiteľné aj pre digitálne fotografov: počnúc polarizačnými filtrami cez rôzne varianty neutrálnych sivých filtrov a ukážky použitia predsádkových šošoviek až po efektové filtre. Spomenuté sú aj farebné korekčné filtre, ktorých účinok možno ale pohodlnejšie nahradiť úpravami na počítači. V knihe sa záujemca zoznámi s technickým riešením a.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.