Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autor o svojej knihe hovorí: Ešte nikdy od „úsvitu“ priemyslovej revolúcie nebolo potrebné, aby sa manažéri naučili i „odnaučili“ toľkým rôznym veciam, a len málokedy sa im v tomto smere ponúkalo toľko rôznorodých a protikladných rád. Viera priemyselného veku v také veci, ako je vertikálna integrácia, ...viac
Autor o svojej knihe hovorí: Ešte nikdy od „úsvitu“ priemyslovej revolúcie nebolo potrebné, aby sa manažéri naučili i „odnaučili“ toľkým rôznym veciam, a len málokedy sa im v tomto smere ponúkalo toľko rôznorodých a protikladných rád. Viera priemyselného veku v také veci, ako je vertikálna integrácia, synergia, úspory plynúce z hromadnej výroby a hierarchické organizácie založené na príkazovej právomoci a kontrole je nahrádzaná vierou v priaznivé prijatie takých vecí, ako je spolupráca s externými dodávateľmi, minimalizácia sériovosti, ziskové strediská, sieťové štruktúry a rôzne ďalšie organizačné formy. Svetový prognostik Rowan Gibson doslova hovorí: „Keď sa dnes dívame do budúcnosti, ani trochu sme si nie istí tým, kam máme vlastne namierené a ako sa tam dostaneme... Vidíme pred sebou svet plný chaosu a neistoty. Svet stále rýchlejších zmien...“
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.