Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a za hrňuje aj prostriedky masovej komunikácie.Z obsahu: Masmédiá ...viac
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a za hrňuje aj prostriedky masovej komunikácie.Z obsahu: Masmédiá v epistemologickom rámci vedecko-technologickej civilizácie Predmet komunikácie a hodnoty Epistémy masmediálnej reality Sociokultúrna determinácia obrazu/modelu reality v masmédiách Obraz y človeka v ére spotreby a masovej komunikácie Pojem kultúra verzus masmediálna kultúra Tematizácia filozofickej refelexie masmédií.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.