Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autori publikácie detailnejšie preskúmavajú vplyv jednotlivých faktorov na akciové trhy a nové tendencie, ktoré v posledných dvoch desaťročiach priniesli významné zmeny. Ich snahou bolo dokázať, že akciový trh dnes ovplyvňuje komplex fundamentálnych, technických faktorov, ale aj správanie investorov ...viac
Autori publikácie detailnejšie preskúmavajú vplyv jednotlivých faktorov na akciové trhy a nové tendencie, ktoré v posledných dvoch desaťročiach priniesli významné zmeny. Ich snahou bolo dokázať, že akciový trh dnes ovplyvňuje komplex fundamentálnych, technických faktorov, ale aj správanie investorov na trhu. Autori veľmi zaujímavým spôsobom opisujú, aký vplyv na akciové trhy majú napríklad voľba amerického prezidenta, japonského parlamentu či záujem krajne pravicovej strany vo Francúzsku o post prezidenta, alebo akú úlohu zohralo v Nemecku tzv. šrotovné v čase finančnej krízy v rokoch 2008 – 2009. Pozornosť sústredili aj na to, ako trh reaguje na zverejňovanie korupčných afér v danej krajine, prípadne čo s trhom dokážu urobiť prírodné katastrofy. Takisto sa venujú jednotlivým stratégiám investovania na trhu, ako aj typológii osobností investorov a ich správania či kalendárnym anomáliám. Publikácie je určená všetkým, ktorí sa zaoberajú problematikou akciových trhov a chcú sa o nich dozvedieť čo najviac.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.