Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Publikácia rieši problematiku zriaďovania škôl, náležitostí zriaďovacej listiny, formy hospodárenia a financovania, problematiku organizácie výchovy, vzdelávania a zabezpečenia prevádzky základnej školy. Autorka venuje pozornosť aj prijímaniu detí do základnej školy, vedeniu pedagogickej a ďalšej dokumentácie ...
Kniha - autor: Marie Mikušová, 308 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve ...
Verejn� spr�va ako relat�vne nov� vedn� odbor �el� probl�mu nejednotn�ho v�kladu svojho pojmov�ho apar�tu, ktor� vypl�va z mnoh�ch faktorov. Autorsk� kolekt�v bol preto motivovan� k spracovaniu prv�ho vydania v�kladov�ho slovn�ka verejnej spr�vy. Slovn�k ...
Druhé vydání úspěšné knihy Olgy Holubové je bohatší o několik rozhodnutí SDEU z roku 2015 a hlavně aktualizuje část týkající se osvobození dodání nemovitých věcí. Ustanovení § 56 ZDPH byla totiž od 1. ledna 2016 významně změněna. Přílohou publikace je Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých ...
Kniha - autor Vladimír Gozora, 184 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá.Predložená učebnica zovšeobecňuje poznatky a skúsenosti z krízového manažmentu v Slovenskej republike i v zahraničí. Poskytuje komplexný a ucelený obraz o podnikoch a ich manažmente, o predmete a funkciách krízového manažmentu ...
Trh prechádza v súčasnosti radikálnymi zmenami vplyvom nových technológií (internet, elektronická pošta, e-commerce, softvér pre automatizáciu predaja, videokonferencie, mobilný telefón s WAP-om a GPRS-technológiou.). Marketing sa týmto trendom prispôsobuje. Moderný marketing pomohol mnohým firmám uvedomiť ...
Knihu Základy marketingovej komunikácie (Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Toto druhé, podstatně aktualizované vydání publikace reflektuje novelizace pracovnělékařských předpisů, ke kterým došlo v listopadu a prosinci 2017. Ochrana zdraví při práci představuje jeden z nejdůležitějších cílů pracovního práva. Právní úprava proto ukládá zaměstnavatelům řadu povinností v souvislosti ...
Tato praktická publikace je určena všem, kteří pracují s obchodními smlouvami. Jejím cílem nejsou teoretické rozbory, ale tipy pro praxi a upozornění na problémy, které přinášejí současné kontrakty. Smlouvy mají svůj život a všechny jeho fáze tato publikace popisuje. Od vyjednávání smlouvy až po vymáhání ...
Druh sortimentu : Kniha, Blázinec v Silicon Valley, Autoři : Antonio García Martínez, Rok vydania : 2017, Názov v originále : Chaos Monkeys: Obscene fortune and random failure in silicon valley
We''re all distracted - on our commute, in our free time, at home and at work. We have an urge to do one thing, when in reality we should be focusing on something else. How do we do more of what we really want to do, and less of what we don''t? In Indistractable Nir Eyal, the man who revealed the hidden ...
Autori vysokoškolskej učebnice v štruktúrovanom obsahu vychádzajú z hľadiska makroekonomickej teórie, sledujú cieľ programovo popisovať ekonomické javy, súčasný a budúci národohospodársky vývoj, ich kvalitatívne aspekty v modernej hospodárnej politike doma i vo svete. Pozornosť zameriavajú aj na oblasť ...