Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Scott Kelby, autor nejprodávanějších knih o Lightroomu a Photoshopu na světě, přichází s úplně novým konceptem svých příruček. Kniha je sestavena z kratších návodů, které vás provedou jednotlivými činnostmi, které zrovna potřebujete, abyste se mohli rychle vrátit k samotným úpravám. Lightroom se díky ...
Nie neľudskej ekonomike. Stačilo niekoľko viet, ktoré pápež povedal proti "ekonomike, ktorá zabíja", aby ho označili za marxistu. Že autormi istých komentárov sú vydavatelia finančných denníkov alebo predstavitelia niektorých pravicových hnutí, pravdepodobne nikoho neprekvapuje. Oveľa prekvapujúcejšie ...
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení ...
2017. < p>.Jak snizit soucasnou vyssi fluktuaci zamestnancu bez zvysovani mezd, coz k dlouhodobemu udrzeni lidi stejne nevede? Jak podporit loajalitu zamestnancu, aby sve zamestnani nebrali pouze jako misto, kam chodi vydelavat penize, ale jako soucast s.
Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. V knize zkušených praktiků v oblasti řízení neziskových organizací se dozvíte, ...
Publikácia Vás oboznámi s legislatívou, ktorá upravuje podávanie Daňových priznaní k dani z príjmov fyzickej osoby za rok 2013 a ponúkne Vám názorné príklady vypĺňania tlačív Daňového priznania k dani z príjmov fyzickej osoby - typ B za rok 2013 v programe ALFA a ALFA plus – jednoduché účtovníctvo.Obsah ...
Obsah publikácie:.Daň z príjmov fyzických osôb.Vymedzenie základných pojmov, právna úprava podania DP, kto podáva DP, lehota na podanie DP a úhradu dane, opravné DP, dodatočné DP, odklad podania DP.Praktické príklady vypĺňania DP k dani z príjmov FO.FO s príjmami zo živnosti a zo zamestnania.FO s príjmami ...
Vytváření komunálních podniků za účelem zajišťování veřejných služeb a posilování příjmů místních rozpočtů se stalo v posledních desetiletích univerzálním fenoménem nejen v České republice, ale i v dalších vyspělých zemích. Publikace představuje různ é formy a typy podnikatelských aktivit obcí a měst ...
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie ...
Kniha Slovník marketigu - Klíové pojmy a termíny - Mark N. Clemente máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025102282 ISBN: 80-251-0228-9
Kniha - autor Milota Vetráková, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov Vrátane vlastných názorové na dôležitosť ľudských zdrojov # pri riadeni práce v hoteloch, poukazy na postupy najlepšej praxe uplatňovanej ...
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb ...
Kniha - autor Michaela Daňková, 184 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nevychádzate so svojím šéfom? Povieme vám, prečo to medzi vami"neklape". Máte nového šéfa a nechcete nič pokaziť? Poradíme vám, ako na to. Inšpirujte sa príbehy zo života a zistite, čo zafungovalo inde. Táto kniha vnesie do ...
Druh sortimentu : Kniha, Mysli jako Zuckerberg, Autoři : Ekaterina Walter, Rok vydania : 2013,
Interaktívny komplet tlačenej publikácie, e-booku, celoročného aktualizačného servisu so slovenskou daňovou legislatívou a servisnej webovej stránky. Nové vydanie tradičnej príručky pre profesionálnych používateľov – jednej z najrozšírenejších na trhu v novom vyhotovení. Extra široký formát, kvalitný ...
Knihu Prodejní techniky (Vojtěch Černý) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Mediokracie je pojem skloňovaný po řadu uplynulých let v různých kontextech. Zpravidla se jím míní skutečnost, že hromadné sdělovací prostředky neboli masmédia mají významný vliv na společenské dění, který občas přerůstá nejen v ambici, ale – za jistých okolností i schopnost formovat či deformovat události ...
1981. Prakticka prirucka o tom, jak zalozit a provozovat drobnou zivnost. < p> V knize autorka od zakladu vysvetli, co vsechno je pro zacatek a uspesne vedeni podnikani treba udelat. < p> Kniha nabizi radu praktickych rad, navodu a ukazkovych reseni, jak o p