Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
2014. Kazdodenni vyjadreni politiku a medii k ekonomickym otazkam zneji presvedcive a v souladu s intuici. Nejde vsak jen o ekonomicke myty a iluze? Srozumitelna a ctiva kniha je urcena vsem lidem, kteri se chteji orientovat v ekonomicko-politickych nazor
Kniha - autor Viera Pacáková, 0 strán, slovenský,.Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktore ŠÚ potrebne na správnu analýzu udajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a Sociálnej oblasti. Výklad Metóda bodových a intervalových odhadovať a parametrických a neparametrických hypotéz ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...
Kniha - autorka Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Antológia predstaví špecifický teoretický smer uvažovania o médiách, ktorý značne komplikuje doterajšie historické a archeologické poňatie médiá a posúva ho do odlišných teoretických a najmä filozofických ...
V roce 1922 vysvětlil Rudolf Steiner studentům ekonomie v takzvaném Národohospodářském kurzu zákonitosti průběhu ekonomického procesu, tedy procesu, při němž působením práce a kapitálu vznikají hodnoty. Ukázal hybné a klidové faktory tohoto procesu a poukázal na nezdravé jevy, jako je hromadění kapitálu ...
Druh sortimentu : Kniha, Adobe Photoshop CC, Autoři : Conrad Chavez, Rok vydania : 2016, Názov v originále : Adobe Photoshop CC Classroom in a Book
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ...
Riadenie hodnoty podniku - zbierka príkladov je jednou z mála odborných publikácií zaoberajúcich sa problematikou ohodnocovania majetku podniku v rovine praktických príkladov a názorných ukážok konkrétnych postupov ohodnocovania.Je rozdelená na osem kapitol. Na začiatku každej z nich sú stručne opísané ...
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. DOZVÍTE SE: - Jak se rychle naučit velké ...
Pomocou tejto audioknihy sa naučíte novému spôsobu myslenia, "systémovému nazeraniu", ktorý vytvára netradičný pohľad na človeka, spoločnosť, podnikanie a život. Táto audio kniha vás naučí využívať deväť základných krokov algoritmu úspechu, ktoré zaručujú dosiahnutie akéhokoľvek cieľa. Je to nový pohľad ...
Knihu O podstatě reklamy (Jaroslav Světlík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová ...
Knihu Sama sobě šéfem (Alexandra John) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Uvažujete o kúpe tabletu alebo ste jeho čerstvými majiteľmi? Hľadáte ucelený zdroj informácií, ako ho efektívne používať a maximálne využiť jeho potenciál? Potrebné informácie nájdete v knihe z edície Pre úplných začiatočníkov. Všetky popísané činnosti sa zameriavajú na praktické využitie tabletu v najrôznejších ...
2014. Uznavany autor a poradce ve sve nove knize vysvetluje dva procesy, ktere by lidri a manazeri firem a organizaci meli bez zavahani zvladat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizaci a vyber cilu a metod pro odstranovani zjistenych potizi a vyuzivani
Fenomén spekulativních mánií a burzovních krachů započal současně s tím, jak vznikaly první organizované trhy. Již po staletí si mnoho ekonomů i samotných obchodníků klade otázky, jaké události vedou ke vzniku spekulativních mánií a burzovních krachů, zda je možné jejich počátek předvídat a máme-li šanci ...
Kniha - autor Yukari Iwatani Kane, 444 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Stalo sa to v minulosti už mnohokrát. Profitujúci firma, ťahúň odbore, s odchodom svojho zakladateľa stráca dych a padá ku dnu. Je to aj prípad Apple? Yukari I. Kaneová, novinárka predtým pôsobiaci napríklad vo Wall Street ...
Publikace je inovací textu, který je více než patnáct let úspěšně využíván jako učební materiál pro vysokoškolské přednášky (MFF UK, VŠE aj. včetně slovenských škol), výuku na obchodních akademiích a vyšších odborných školách příslušného zaměření, školení v rámci kursů pořádaných různými finančními a ...
Kniha - autor Andrea Zacharová, 120 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu.Neziskové organizácie zastrešujú najrôznejšie činnosti - od tzv. voľnočasových aktivít (kultúra, šport, výchova detí a mládeže a pod.) Až po verejnoprospešnú (aktivity v regióne a komunite, ochrana prírody) a charitatívna ...
Kniha Pojištění a pojišťovnictví je určena především k seznámení se základními principy fungování komerčního pojištění. Má objasnit obsah jednotlivých pojmů užívaných v komerčním pojištění, vysvětlit vztahy v rámci komerčního pojištění a pojišťovnictví jako specifického finančního odvětví ekonomiky.