Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Predkladaná publikácia si na rozdiel od všeobecných zvyklostí výkladu právnej úpravy kladie za cieľ poskytnúť nielen základné informácie potrebné pre procesný postup súdu – notárov, (teda ingerenciu štátu a jeho procesný postup) ale aj informácie pre laickú verejnosť vo veciach prejednania dedičstva, ...
Knihu Studia vizuální kultury (Marita Sturken; Lisa Cartwright) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Power-Up!This limited edition comes with an embossed slipcase specially designed to look like the iconic Super Mario Question Mark Block! Inside, you''ll find one of four covers--Super Mushroom, Fire.
Francesco Franchi is the art director of IL: Intelligence in Lifestyle, the monthly magazine supplement to the Italian daily newspaper Il Sole 24 Ore. From its…
Kniha - autor Jitka Veselá, 952 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Kniha nahlíží na problematiku kapitálových trhů velmi komplexně a z mnoha úhlů pohledu. Obecnými aspekty kapitálových trhů počínaje, přes konkrétní témata investičních instrumentů, valuačních metod, principů dílčích analýz a teorií, ...
This illustrated, extensively updated guide focuses on branded interaction design (BIxD), the brand-oriented design of interactive applications.
Neviete si rady s vedením týmu? Potrebujete podariť ako spolupracovníkov si vyberať, motivovať ich a hodnotiť? Ste pohltený úlohami, chceli by ste si uľahčiť, ale neviete ako a na koho práci delegovať? Jednoducho povedané, chcete dosiahnuť lepšie výsledky v riadení ľudí? Neexistuje žiaden správny spôsob ...
1991. Ctrnacte vydani nejuznavanejsi ucebnice marketingoveho rizeni, tzv. bible marketingu, prinasi nejnovejsi poznatky marketingove teorie a praxe. Autori reflektuji dramaticke zmeny v marketingovem prostredi, zejmena ekonomicke poklesy a recese, rostouc
Clusters of firms and related organisations in a range of industry specialisations are a striking feature of the economic landscape in all countries. Their growth and survival depends on internal processes of specialisation, co-operation and rivalry, and knowledge flows that underpin the competitiveness ...
McLaren’s International Trade covers all of the conventional theory that students are expected to learn, but presents it in a modern and unique way. Aiming to teach students how to use economic theory instead of merely memorizing economic theory, International Trade introduces each topic with a real-world ...
Třetí vydání komentáře exekučního řádu reaguje na rozsáhlé novely v roce 2010, 2011, zejména v roce 2012 a naposledy v roce 2013, které výrazným způsobem změnily samotný průběh exekučního řízení a provádění exekuce.Komentář si klade za cíl zmapovat bohatou judikaturu Ústavního soudu, Nejvyššího soudu ...
The design and implementation of an ISO 14001 environmental management system (EMS) need not be complicated or costly, and this book focuses on getting a basic yet effective EMS in place with minimal effort so that the organization can move quickly towards the environmental performance improvements that ...
Titul podává ucelený přehled právní úpravy obchodování na kapitálovém trhu a fungování trhů, vypořádacích systémů, evidence cenných papírů a podmínek pro vydávání a veřejné nabízení cenných papírů. Kniha obsahuje jedinečný přehled judikatury, výkladových stanovisek a metodických materiálů, které byly ...
Autor pentalógie Podnik a podnikanie prináša na trh finálnu časť tohto obdivuhodného projektu. Zväzok Učenie a rast sa venuje z väčšej časti zvyšovaniu výkonnosti v produkčných procesoch cez zvyšovanie výkonnosti človeka, zamestnanca. Zamýšľa sa ďalej nad hranicami medzi prirodzenou spôsobilosťou človeka ...
Kniha: Enterprise and Entrepreneurship 4: (EAN:9788022413459) máte možnosť kúpiť na Literama.sk..