Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
The end of our high-growth world was underway well before COVID-19 arrived. In this powerful and timely argument, Danny Dorling demonstrates the benefits of a larger, ongoing societal slowdown. Drawing from an incredibly rich trove of global data, this groundbreaking book reveals that human progress ...
Two star authors show why the financial sector is an ''industry of sabotage'', with systemic malpractice at the heart of its business model. ''I don''t like the word "sabotage",- a former Goldman Sachs trader admitted. ''It''s just harsh... Though, frankly, how else do you make money in this business... ...
Blue Ocean Shift is the essential follow-up to the classic 3.5-million-copy global bestseller Blue Ocean Strategy, showing managers step by step how they can move their organizations from the red ocean (crowded with competition) to the blue ocean (uncontested market space).
Co obchodníci nevědí.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální.Kniha přináší výsledky ...
Kniha - Jeremy C. Miller, 320 strán, český, pevný s lesklým obalom V roku 1956, vo veku 26 rokov, založil Warren Buffett spoločnosť Buffett Partnership Limited, ktorá fungovala do roku 1970. Počas tejto doby napísal 33 listov svojim obchodným partnerom. Tieto listy sú vlastne kronikou jeho myšlienok ...
Kniha osvětluje IT manažerům jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala efektivním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům jak využít informační technologie ke zvýšení výkonnosti podniku, resp. veřejné instituce. Součástí ...
Druh sortimentu : Kniha, Na volné noze, Autoři : Robert Vlach, Rok vydania : 2017,
With various theories on creative thinking, this book investigates the pre-requisites needed in any organisation for creativity to flourish. Including examples of creative practices in organisations around the world, it also helps you enhance your creativity, and deliver and develop initiatives with ...
Including examples of the most prominent chaordic organisations, this book is filled with concepts, ideas and philosophy that challenge our fundamental beliefs about money, organisations, leadership, management, the human spirit and our relationship to the natural world.
Druh sortimentu : Kniha, The Changing World Order, Autoři : Ray Dalio, Rok vydania : 2020,.
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový ...
A passionate and informed critique of mainstream economics from one of the leading economic thinkers of our time.
An updated edition of the blockbuster bestselling leadership book that took America and the world by storm, two U.S. Navy SEAL officers who led the most highly….
The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ag…
Knihu Politika a politický marketing (Kolektív autorov) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
V této knize rozvíjí Jane Jacobs myšlenku města jakožto hlavního hybatele pokroku a motoru rozvoje. Zavrhuje stagnaci, propaguje vynalézavost, inovace a dokonce i improvizaci jako lék na ekonomické problémy. Město je podle ní místo, které rozmanitost a proměnlivost podporuje, a kde vzájemně propletené ...