Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Epic successor na jeden z mostov dôležitých kníh of century: na once retelling of global historie, scathing critique.
Publikace je zaměřena na různé aspekty vztahů mezi spotřebiteli a dodavateli, kdy spotřebitel je slabší stranou, dodavatel (podnikatel) má vzhledem ke svému postavení silnější postavení, které by však neměl zneužívat. Autoři se snaží tyto vzájemné vztahy analyzovat co nejkomplexněji, z různých hledisek, ...
The submitted publication focuses on an explanation of the basic terms of commercial law related to business, characteristics of entrepreneurs, enterprise and its organizational part in Slovakia. It also covers issues of position of foreign business entities as well as the forms and possibilities of ...
Features technical tips for anyone, novice or professional, who wants to take top-notch pictures of people. This book gives readers a practical insights into the ideas and techniques of a wide range o
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem. Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému ...
Knihu Satanské metody vyjednávání (Wolf Ruede Wissmann) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
2. vydání populární učebnice finanční gramotnosti. Doložka MŠMT v jednání. Učebnice finanční gramotnosti. Zabývá se základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty apod. Publikace je celobarevná, plná cvičení, her, příkladů, názorných ukázek ...
Kniha - Bob Nelson, 120 strán, český, pevný s lesklým obalom Naučte sa vytýčiť jasnú cestu k úspechu a efektívne a dobre spolupracujúce tím. Každý z jeho členov má svoje prednosti a vašim úlohou je zistiť, aké to sú, a všetkým delegovať jasné a zrozumiteľné úlohy. Odhaľte svoje najlepšie vlastnosti a ...
Knihu Holistická marketingová koncepce (Tomáš Barčík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - Marián Béreš, 240 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako sa vymaniť z bludného kruhu opakujúcich sa negatívnych situácií v živote? Ako naštartovať svoju životnú cestu smerom k spokojnosti? Ako pochopiť svoje základné fungovanie? Ako objaviť svoje poslanie a hodnoty svojho osobného príbehu? ...
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran.Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je ...
Kniha - autor John Winterson Richards, 128 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Management je trochu tajomná oblasť fungovanie organizácií - a to je len dobre. Okultné a ezoterické vedy sa možno v súčasnosti stávajú populárne, ale manažmentu to určite nehrozí, a vy tak máte skvelú príležitosť do ...
Kniha - autor Jan Hinke; Dana Bárková, 144 strán, česky, Už tretie vydanie praktickej publikácie je kompletne aktualizované v súlade s úpravou legislatívy. Zaoberá sa vedením finančného účtovníctva podnikateľov, ktorého problematiku objasňuje na príkladoch a prípadových štúdiách. Precvičíte si zostavovaní ...
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu ...
Druhé, vydanie úspešnej publikácie vychádza z prvého vydania titulu (2014), doplneného a aktualizovaného podľa súčasnej legislatívy. Zriaďovatelia, manažment a zamestnanci materských škôl v nej nájdu všetky potrebné informácie pre vykonávanie bežnej i mimoriadnej činnosti. Je praktickou príručkou na ...
Cena:21.75€ | Autor:Bourdieu, Pierre | Rok vydania:2010 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9780415567886 | Vydavateľ:Routledge
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva ...