Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Problematika daní a optimalizácie daňového systému rezonuje v spoločnosti stále a týka sa každej fyzickej či právnickej osoby. Cieľom tejto publikácie je preto.poskytnúť komplexný pohľad na dane, daňovú politiku Slovenskej republiky a Európskej únie a zároveň poukázať aj na niektoré spôsoby merania daňového ...
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva ...
Kniha Jednoducho Potrebujete sa čo najrýchlejšie zoznámiť s novým prostredím Windows 8 a naučiť sa počítač využívať k plnej spokojnosti v zamestnaní, doma či pri štúdiu? S touto publikácií z edície Jednoducho sa za víkend či pár večerov naučíte všetko potrebné, čo budete skutočne potrebovať.V 49 krátkych ...
2014. < p>.Kniha seznamuje ctenare se zaklady podnikani, podnikovych hodnototvornych a vyvojovych procesu, mereni ucelnosti a hospodarnosti, resp. vykonnosti cinnosti podniku. Je urcena manazerum a podnikatelum zejmena malych a strednich podniku. Nicmene.
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Jedinečná kniha ...
Inspirace pro rozvoj měst a regionů s příklady dobré praxe.Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti:.Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života v regionu.Věnuje ...
Retail je jednou z najvýznamnejších oblastí fungovania trhu v SR.
Publikácia je orientovaná na posúdenie monografií a článkov zo školského manažmentu a vzdelávania školských manažérov riaditeľov škôl. Jej cieľom je nielen prispieť k hlbšiemu prieniku do podstaty školského manažmentu a vzdelávania školských manažé rov v Slovenskej republike, ale aj logicky usporiadať, ...
Pamätáte si na tlačovku ministra financií Igora Matoviča, na ktorej predstavoval svoju ,,Daňovú revolúciu,, a hovoril o rozdieloch v zdanení a odvodoch zamestnancov a živnostníkov? Na tejto tlačovke použil príklady, ktoré nájdete v knihe "Daňové a odvodové tipy VIII.". Lepšiu reklamu tejto knihe urobiť ...
Autor v knihe reaguje na aktuálne problémy eurozóny, ktoré sa týkajú peňaženiek, prosperity a slobôd ľudí v tomto priestore. Pozornosť v nej venuje najmä systémovým príčinám problémov eurozóny, dlhovej krízy a ekonomickej integrácie, možným alternatívam budúceho vývoja a dlhodobým riešeniam. Zámerom ...
Publikácia "Zriaďovateľ školy a školského zariadenia – práva, povinnosti, kompetencie" doplňuje a kompletizuje už vydané príručky, ktoré sa všeobecne venovali problematike riadenia a ekonomiky školy a školského zariadenia či špeciálne konkrétnym typom školských inštitúcií v rámci regionálneho školstva. ...
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových ...
Komplet tlačenej publikácie, e-booku a celoročného aktualizačného servisu so slovenskou daňovou legislatívou. Nové vydanie tradičnej príručky pre profesionálnych používateľov – jednej z najrozšírenejších na trhu – v novom vyhotovení. Extra široký formát, kvalitný biely papier, prehľadná úprava, orientačné ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha je ur�en� �irok�mu okruhu odborn�ch �itate�ov. U�ah�� �t�dium zlo�itej problematiky ��astn�kom postgradu�lneho �t�dia a rekvalifika�n�ch kurzov, doktorandom a �tudentom in�ch foriem vy��ieho vzdel�vania. Kniha vytv�ra most�k medzi te�riou ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha - autor Viera Pacáková, 0 strán, slovenský,.Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktore ŠÚ potrebne na správnu analýzu udajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a Sociálnej oblasti. Výklad Metóda bodových a intervalových odhadovať a parametrických a neparametrických hypotéz ...
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch ...