Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Tomáš Sedláček, 400 strán, česky, firma s lesklým krytom Ekonomická kniha roka - 1. miesto na prestížnom Medzinárodnom knižnom veľtrhu vo FrankfurteDruhé, značne rozšírené a prehĺbené vydanie autorové prvotiny publikovalo v roku 2011 prestížne nakladateľstvo Oxford University Press. Odvtedy ...
Knihu Jízda života (Paul Teutul) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Jasným a srozumitelným jazykem vám vysvětlí vše od názvosloví Forexu a základů technické analýzy, přes pokročilé indikátory a grafické formace až po money management a psychologii tradingu. Podrobně je zde popsána i unikátní metoda technické analýzy Fibonacci, kterou u nás téměř nikdo neumí používat. ...
Naučte sa, ako pracovať so základnými účtovnými výkazmi (súvaha, výkaz ziskov a strát a cash flow) pri spracovávaní finančnej analýzy.
2014. Uznavany autor a poradce ve sve nove knize vysvetluje dva procesy, ktere by lidri a manazeri firem a organizaci meli bez zavahani zvladat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizaci a vyber cilu a metod pro odstranovani zjistenych potizi a vyuzivani
2017. < p>.Jak snizit soucasnou vyssi fluktuaci zamestnancu bez zvysovani mezd, coz k dlouhodobemu udrzeni lidi stejne nevede? Jak podporit loajalitu zamestnancu, aby sve zamestnani nebrali pouze jako misto, kam chodi vydelavat penize, ale jako soucast s.
Kniha - autor Milan Oreský, 352 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálny a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktore predstavujte teoretické výstupy vedeckej práce pedagógovia katedry marketingu, ale ide aj o poznatky ...
Kniha - autorka Zuzana Černá, 150 strán, česká, pevná bez lesklého krytu Chcete sa efektívne pripraviť na maturitu, štátnu skúšku či bežné tematické skúšanie a testy z ekonómie? Táto publikácia obsahuje 26 základných tém, ktoré sa bežne vyskytujú u skúšok z ekonómie. Témy sú spracované stručne, jasne ...
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných ...
Druh sortimentu : Kniha, Assessment centrum, Autoři : Jana Pechová, Rok vydania : 2016,
Druh sortimentu : Kniha, Ekonomie jako osud, Autoři : Dušan Tříska, Rok vydania : 2016,.
Učebnica rieši problematiku obchodných spoločností z účtovného hľadiska. Je rozdelená do siedmich kapitol. V jednotlivých kapitolách nájdete charakteristiku účtovných jednotiek v súvislosti s povinnosťou viesť účtovníctvo a zostavovať účtovnú závierku, ďalej sa rieši problematika založenia a vzniku obchodných ...
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Riešenie k cvičebnici manažmentu je určené nielen učiteľom, ale aj všetkým, ktorí si chcú overiť svoje zručnosti v oblasti manažmentu. Okrem riešenia je v knihe stručne vysvetlené, ako v danom prípade ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Druh sortimentu : Kniha, Zvyšte obrat a zisk firmy, Autoři : Petr Pištělák, Rok vydania : 2018,
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas. Dozviete sa, ako: o napísať ...
Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...