Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd. Je zdrojom inšpirácie, rád a ponaučení a pomôže vám ...
Publikácia je štruktúrovaná do trinástich kapitol, ktoré sa venujú príslušným funkciám riadenia ľudských zdrojov a sú doplnené o časti zaoberajúce sa najnovšími trendmi a aktuálnymi problémami v danej oblasti. Obsahuje komplexný pohľad na problematiku riadenia ľudí v podmienkach súčasných organizácií ...
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový ...
Features technical tips for anyone, novice or professional, who wants to take top-notch pictures of people. This book gives readers a practical insights into the ideas and techniques of a wide range o
Kniha Prirodzené zákony manažmentu: Admin-škála vás prevedie krok za krokom vytvorením prevratného manažérskeho nástroja, ktorý sa volá administratívna škála. Objavíte nasledovné životne dôležité faktory, ktoré je potrebné skoordinovať a dať do súladu: Vnímanie: Dozviete sa, ako zvýšiť vaše schopnosti ...
Have you ever wondered why we can afford to buy far more clothes than our grandparents ever could...but may be less likely to own a home in which to keep the….
The subject of "design thinking" is the rage at business schools, throughout corporations, and increasingly in the popular press—due in large part to work of IDEO, a leading design firm, and its celebrated CEO, Tim Brown, who uses this book to show how the techniques and strategies of design belong at ...
Thomas Piketty''s Capital in the Twenty-First Century is the most widely discussed work of economics in recent years. But are its analyses of inequality and economic growth on target? Where should researchers go from there in exploring the ideas Piketty pushed to the forefront of global conversation? ...
Rozvoj medzinárodného obchodu je spojený s medzinárodným obchodným financovaním, v rámci ktorého má nezastupiteľné miesto dokumentárny akreditív. Je to najbezpečnejší platobný a zaisťovací prostriedok a používa sa hlavne pri obchodných transakciách spojených s rizikom obchodného partnera a jeho krajiny, ...
Bored of business jargon? Tired of hearing the same expressions at meetings and in emails? This game brings a fresh perspective to the world of office speak. From more recent sign-of-the-times expressions such as ''al desco'' and ''influencer'' to old favourites like ''blue-sky thinking'' (via linguistic ...
Modern slavery is 71% female. 80% of the earth''s farmable surface is owned by men. UK women lose GBP140 billion a year in wages to the gender pay gap - the equivalent of GBP10,000 each. WHEN WE FAIL WOMEN, WE ALL LOSE Allowing women farmers the same resources as men would reduce the number of chronically ...
The Beginning: a Stanford University lab embarked on an idealistic quest to create an artificial intelligence that would benefit society, perhaps even profit the makers. There were few women or minorities in the department and its head rejected the very idea of authority, but really – what could go wrong? ...
Na Slovensku dosiaľ chýba odborná literatúra, ktorá by sa podrobnejšie zaoberala manažmentom prevádzky hotela, a ktorá by zároveň poukázala aj na medzinárodné aspekty podnikania v hotelierstve. Preto bolo snahou autora priblížiť záujemcom o túto prob lematiku niektoré aspekty týkajúce sa vybraných oblastí ...
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění ...
Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování v reakci na vývoj vztahů s okolím. Jednotlivé kapitoly ...
Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete ...