Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Az életműsorozat 3. kötetében olvasható írások a kötet címében jelzett problémakört igyekeznek körüljárni, szólnak többek között a közös államkeretben élő etnikumok együttéléséről, a nemzetállamiságról, az e mögött meghúzódó állameszme következményeiről, s általában véve mindarról, amit Bibó István a ...
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie.Podniková ekonomika ...
This is a book for anyone who has to market their expertise, and there are more of us out there than you might think--lawyers, consultants, marketers, and accountants, but also photographers, Brazilian jiu-jitsu instructors, graphic designers, chiropractors, and book editors. If you''re good at doing ...
Cena:14.13€ | Autor:Micklethwait, John | Rok vydania:2015 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:na sklade | ISBN:9780141975245 | Vydavateľ:Penguin
Knihu Kapitoly z dějin cestovního ruchu (Jan Štemberk) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Strojírenství má v České republice dlouholetou tradici sahající do dob rakousko -uherské monarchie. V období mezi dvěma světovými válkami patřil český průmysl ke světové špičce a byl jedním z hnacích motorů české ekonomiky. Díky této tradici má jeho rozvoj velký význam i v dnešní době a v rámci Evropského ...
Ako každá ľudská činnosť aj práca manažéra má sociálny charakter a význam. Už dávno sa preukázalo, že pre úspech organizácie je dôležitá nielen odborná, technická kvalita pracovníkov, ale aj ich schopnosť a ochota vstupovať a pozitívne pôsobiť v medziľudskej sfére. Veľmi úspešní pracovníci sa vyznačujú ...
Cena:21.75€ | Autor:Bourdieu, Pierre | Rok vydania:2010 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9780415567886 | Vydavateľ:Routledge
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali. Takisto môže byť osožnou pomôckou hovor¬com a verejne činným osobám. Podnetom na jej vznik bol cyklus vydarených semi¬nárov košického advokáta JUDr. ...
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov. Nielen periodická tlač, rozhlasové vysielanie a televízne vysielanie, ale aj neperiodické publikácie, film, zvukové záznamy (CD) a zvukovoobrazové záznamy (DVD) sú spracované ...
Publikácia je praktickým sprievodcom pre uzatvorenie účtovného roka 2013 v programe OMEGA. Je určená pre všetkých užívateľov, ktorí chcú získať istotu pri uzatváraní účtovného obdobia. Obsahuje praktické rady, ako krok za krokom odkontrolovať jednotlivé účtové triedy, vykonať uzávierky v programe, odkontrolovať, ...
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají ...
Bored of business jargon? Tired of hearing the same expressions at meetings and in emails? This game brings a fresh perspective to the world of office speak. From more recent sign-of-the-times expressions such as ''al desco'' and ''influencer'' to old favourites like ''blue-sky thinking'' (via linguistic ...
Cena:44.1€ | Autor:Kimbell, Lucy | Rok vydania:2015 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9789063693534 | Vydavateľ:BIS Publishers
The notion of the brand, like any concept that dominates markets and public consciousness, is a challenge to define. Is it a simple differentiator of the cereals in our cupboards, a manipulative brainwashing tool forced on us by corporations, or a creative triumph as capable as any art form of stimulating ...