Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Podnikatelé, manažeři a pracovníci veřejné správy v knize najdou nejaktuálnější informace o českém podnikatelském prostředí. Autoři se zabývají zlepšováním řízení firem, přibližují možnosti podpory podnikání v ČR a v EU, neopomíjejí ani právními aspekty podnikání a vztah podnikatelů a veřejné sféry. ...
2014. Uznavany prodejni trener vam v klicove knize o prodeji predstavi NOVY HARDSELLING – moderni a inovativni pristup k prodavani. < p> Koncept spojuje dva klicove aspekty uspechu v prodeji – duslednou snahu o uzavreni zakazky a rizeni vztahu se zakazn
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak ...
Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým naturelem se velmi podobá Domácnosti bez odpadu. I kolem této knihy vznikají ve světě ...
In search of a fresh perspective on the modern economy, Extreme Economies takes the reader off the beaten path, introducing people living at the world''s margins. From disaster zones and displaced societies to failed states and hidden rainforest communities, the lives of people who inhabit these little-known ...
Thomas Piketty''s Capital in the Twenty-First Century is the most widely discussed work of economics in recent years. But are its analyses of inequality and economic growth on target? Where should researchers go from there in exploring the ideas Piketty pushed to the forefront of global conversation? ...
V predkladanej publikácii sa autorský kolektív venuje podnikaniu a manažmentu súčasne, ale navyše k nim pripájajú i pohľady ekonómie, psychológie, sociológie, práva či filozofie. Cieľom autorov je poukázať na spoločné korene, ale i špecifiká a podstatu podnikania a manažmentu, na ich doterajší vývoj, ...
Kniha - autor Vojtěch Spěváček; Václav Žďárek, 544 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Na trhu ojedinelá publikácia poskytuje základné aj pokročilé znalosti vzťahujúce sa k mainstreamovým aj alternatívnym teoretickým konceptom, pojmom, vzťahom a metódam využívaným pri analýze hospodárskeho vývoja ...
2017. < p> Ojedinely a v cestine unikatni pohled na svetovy trh se soucasnym umenim. Nesmirne ctivou a zabavnou formou identifikuje ekonomicke zakony a marketingove strategie, ktere vedou k dosazeni tak zavratnych cen za prace nekterych vytvarniku, zatimc
"Milí čitatelia, činnosti, ktoré sa prelínajú naším životom, či pracovným alebo súkromným, majú veľa spoločného s obchodnými činnosťami. To ma viedlo k tomu, aby som sa zamyslela nad vývinom obchodu od jeho histórie až po súčasnosť a nad perspektívami, ktoré sa črtajú pre ďalšie generácie. Samozrejme, ...
Every encounter between two people begins with a greeting. Be it a quick ''Hello!'' or the somewhat longer and gracious ''Sula manchwanta galunga omugobe!'', shaking hands or shaking, well, rather more private parts of our anatomy, we have been doing it many times daily for thousands of years. It should ...
Druh sortimentu : Kniha, Secrets of Sand Hill Road,, Rok vydania : 2019,.