Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Publikácia sa ako prvá v SR komplexne venuje možnostiam využitia princípov konceptu spoločenskej zodpovednosti organizácií (Corporate Social Responsibility) v oblasti športu.
Práce se zabývá některými aspekty aktuálního členění věty v rovinách novinářského a odborného stylu současné psané angličtiny. Je zaměřena zejména na identifikaci informační kontury textu, výskyt sdělných jednotek a sdělných polí, míru porušování principu linearity, zastoupení dynamických sémantických ...
Kniha - autor Viera Pacáková, 0 strán, slovenský,.Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktore ŠÚ potrebne na správnu analýzu udajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a Sociálnej oblasti. Výklad Metóda bodových a intervalových odhadovať a parametrických a neparametrických hypotéz ...
Pamätáte si na tlačovku ministra financií Igora Matoviča, na ktorej predstavoval svoju ,,Daňovú revolúciu,, a hovoril o rozdieloch v zdanení a odvodoch zamestnancov a živnostníkov? Na tejto tlačovke použil príklady, ktoré nájdete v knihe "Daňové a odvodové tipy VIII.". Lepšiu reklamu tejto knihe urobiť ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Publikácia "Zriaďovateľ školy a školského zariadenia – práva, povinnosti, kompetencie" doplňuje a kompletizuje už vydané príručky, ktoré sa všeobecne venovali problematike riadenia a ekonomiky školy a školského zariadenia či špeciálne konkrétnym typom školských inštitúcií v rámci regionálneho školstva. ...
1992. Jak mit v prodejne vice spokojenych zakazniku a vydelat vice penez? Cim se lisi uspesne prodejny od tech, ktere zivori na pokraji zajmu? Jak atraktivne usporadat prodejni prostory? Jak nalakat zakazniky do prodejny, prekvapit je a potesit, aby se vr
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových ...
2017. Mel by dobry manazer zachazet se vsemi podrizenymi kolegy stejne?Je pro firmu dobre, kdyz mezi sebou zamestnanci soutezi?Mely by se organizace ridit zasadami "nejlepsi praxe"?Povede zvyseni mezd k vyssi motivaci pracovniku?Podporuje "teambui.
Manuál elektronické evidence tržeb pro gastronomická a ubytovací zařízení, maloobchod, zástupce v daňovém řízení a daňové odborníky. Komplet tištěné publikace s e-bookem a aktualizačním servisem. Praktická příručka pro všechny uživatele, kteří přicházejí o styku s evidencí tržeb ať už v pozici provozovatelů ...
Komplet tlačenej publikácie, e-booku a celoročného aktualizačného servisu so slovenskou daňovou legislatívou. Nové vydanie tradičnej príručky pre profesionálnych používateľov – jednej z najrozšírenejších na trhu – v novom vyhotovení. Extra široký formát, kvalitný biely papier, prehľadná úprava, orientačné ...
Kniha je ur�en� �irok�mu okruhu odborn�ch �itate�ov. U�ah�� �t�dium zlo�itej problematiky ��astn�kom postgradu�lneho �t�dia a rekvalifika�n�ch kurzov, doktorandom a �tudentom in�ch foriem vy��ieho vzdel�vania. Kniha vytv�ra most�k medzi te�riou ...
V této knize ukazuji ekonomický mechanismus a motor světové globalizace, její vykrádací a sebezničující principy. Definuji čtyři zákonitosti vyjádřené jednoduchými matematickými rovnicemi. Porušování těchto principů a zákonitostí má za následek nezadržitelné směřování k ekonomickému kolapsu. Na straně ...
Kniha - autor: Marie Mikušová, 308 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve ...
Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti.
Edícia Európske pracovné právo je zahájená vydaním monografie k problému prevodu podniku, časti podniku, závodu alebo časti závodu nielen z dôvodu, že na túto systematickú časť pracovného práva nadväzuje najpočetnejšia judikatúra Európskeho súdneho dvora, ale aj z dôvodu, že problematika prevodu podniku, ...
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch ...
Kniha - autor Kamil Miketa, 192 strán, český, pevný bez lesklého krytu.O tajomstvo úspechu, ale aj o často strastiplnej ceste na vrchol podnikateľského nebo, sa s Vami v tejto knihe podelí 22 slovenských či u nás pôsobiacich spoločností. Patrí medzi špičky svojho odboru v českom, európskom či dokonca ...
Kniha: Aktuálne prístupy tvorby podnikateľskej stratégie v kontexte udržateľného rozvoja podniku: (EAN:9788022743891) máte možnosť kúpiť na Literama.sk..
Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým ...