Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - Daniel H. Pink, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Tradičné spôsoby predaja a obchodničení sú nenávratne minulosťou, pre úspechoch prezentáciu produktu či služby sú potrebné nové schopnosti a zručnosti. Dostupnosť informácií berie predajcom náskok, kupujúci je častokrát rovnako dobre ...
Publikace určená podnikovým manažerům a studentům VŠ přibližuje základní principy, metody a nástroje moderních podnikových financí. Kniha je jedinečná tím, že oproti klasickým mainstreamovým publikacím v této oblasti se zaměřuje více na výklad problematiky pomocí příkladů z běžného života a na specifika ...
2014. Kniha hleda odpoved na otazku, jakym zpusobem funguje hudba v reklame. Zabyva psychologickym pusobenim hudby a tim, jak hudba souvisi se spolecenskym postavenim cloveka, a snazi se ukazat, jakym zpusobem je mozne toho vyuzit v reklame. Podrobne se z
Pracovná pomôcka na použitie najmä v podnikateľskej praxi. Obsahom je základný podrobný rozbor predovšetkým tých ustanovení nového nariadenia, ktoré sa týkajú podnikajúcich fyzických a právnických osôb. Slovníček pojmov, textové polia s príkladmi a návodmi. Súčasťou tlačenej verzie je e-book v PDF, servisná ...
Kniha - autor Margareta Křížová, 160 stran, česky.a 25 let v byznysu jsem zjistila to, co miliony lidí přede mnou. Život je jízda nahoru a dolů. A v podnikání to platí dvojnásob. Nikdy nejste dole tři sta let, ale budete dole dlouho, pokud nezvednete zadek z gauče. V téhle knížce najdete zážitky z mého ...
Kniha - autor Jan Ondrej, 0 strán, česky, Monografia venovaná ukončenie podnikania čitateľa podrobne prevedie ako všeobecnými informáciami o skončení podnikania (napr. štatistickými údajmi o tom, aká je šanca nového podniku prežiť prvý rok), tak konkrétnymi prípadmi (napr. diagnostickým testom, či existujúce ...
Kniha - autor Stanislav Filip, 112 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Hlavným cieľom monografia je poskytnutá čitateli Súhrn poznatkové o súčasnom stave krížového manažmentu EÚ a jeho postavenie a úlohách Slovenskej republiky v Súvislosti so vznikajúcimi a neustále prebiehajúcimi aktuálnymi ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Druh sortimentu : Kniha, Odhalená ekonomie, Autoři : Charles Wheelan, Rok vydania : 2017,
Druhé vydanie jedinej ucelenej publikácie o imidže a firemnej identite na našom trhu prináša okrem odborne erudovaného, a pritom čitateľného výkladu problematiky aj množstvo príkladov budovania, zmien i analýzy imidžu a firemnej identity z českej i zahraničnej praxe.
2015. < p> Kniha popisuje pribeh ceske „televizni krize“ roku 2000. Zachycuje udalosti a ciny tech, kdo se v ni angazovali na jedne ci druhe strane. Upozornuje na zakulisni motivy a priciny cele udalosti a zverejnuje, v te mire poprve, fakta a doku
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori ...
Potrebujete návod, ako mať pod väčšou kontrolou svoje finančné prostriedky.
2014. Kazdodenni vyjadreni politiku a medii k ekonomickym otazkam zneji presvedcive a v souladu s intuici. Nejde vsak jen o ekonomicke myty a iluze? Srozumitelna a ctiva kniha je urcena vsem lidem, kteri se chteji orientovat v ekonomicko-politickych nazor
Druh sortimentu : Kniha, Adobe Photoshop CC, Autoři : Conrad Chavez, Rok vydania : 2016, Názov v originále : Adobe Photoshop CC Classroom in a Book
Kniha - Radek Tahal, 264 strán, český, pevný bez lesklého krytu Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú - od pracovníkov ...