Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Jindřich Špička, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Finančná analýza nie je len mechanický výpočet sústav finančne analytických ukazovateľov z účtovnej závierky a komentovanie trendu ich vývoja. Je predovšetkým o hľadaní vhodnej kombinácie ukazovateľov vzhľadom na potreby a ...
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika ...
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema ...
The legendary investor shows how to identify and master the cycles that govern the markets. We all know markets rise and fall, but when should you pull out, and when should you stay in? The answer is never black or white, but is best reached through a keen understanding of the reasons behind the rhythm ...
Nobel Prize winner Amartya Sen's first great book, now reissued in a fully revised and expanded second edition 'Can the values which individual members of socie…
Možnosti zvyšování efektivnosti veřejného sektoru v podmínkách krize veřejných financí. Monografie je založená na kvalitních výstupech doktorandského studia na ESF MU a zprostředkuje odborníkům, ale i širší veřejnosti studie, které jasně naznačují možnosti a limity v oblasti růstu efektivnosti veřejné ...
Druh sortimentu : Kniha, The Making of a Manager,, Rok vydania : 2019,.
Knihu Guerillový marketing (Thomas Patalas) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Česká republika se v květnu 2004 stala členskou zemí Evropské unie. Okamžikem vstupu se také automaticky účastní třetí fáze projektu hospodářské a měnové unie se závazkem budoucího vstupu do eurozóny a přijetí jednotné měny euro. Členství v EU výrazně ovlivnilo institucionální rámec pro provádění hospodářské ...
Robíte uzávierku v programe OMEGA po prvýkrát, alebo sa s ňou trápite každý rok? Potom je publikácia Sprievodca uzávierkou roka a daňovým priznaním určená práve vám. Prevedie vás inventarizáciou jednotlivých účtových tried od majetku až po kapitálové účty, pomôže Vám s časovým rozlíšením nákladov a výnosov, ...
Robíte uzávierku v programe OMEGA po prvýkrát, alebo sa s ňou trápite každý rok? Chceli by ste vidieť legislatívne zmeny s praktickými ukážkami na príkladoch z programu? Potom je už siedme vydanie publikácie Sprievodca uzávierkou roka a daňovým priznaním určená práve vám. Keďže rok 2015 priniesol množstvo ...
Obsah publikácie: Daňové priznanie právnických osôb * Pripočítateľné a odpočítateľné položky * Evidencia a odpočet straty *Evidencia a zápočet daňovej licencie * Preddavky na daň a daňovú licenciu *Dodatočné daňové priznanie Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel * Návesové jazdné súpravy, autobusy ...
Publikace se ve svém čtvrtém vydání jako jediná na trhu nejen podrobně zabývá pravidly návrhu směrnice o společném konsolidovaném základu daně, ale taktéž upozorňuje na jeho nejasnosti a úskalí. Čtvrté vydání v reakci na světovou ekonomickou a finanční krizi a její dopady do daňové politiky EU navíc ...