Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ...
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas. Dozviete sa, ako: o napísať ...
Knihu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (Jakub Slavík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Autor prožil jako lektor a manažer velkou část svého života v Kanadě a Africe. Ve své nové knize prezentuje čtivým způsobem univerzální manažerské a životních principy. Podává je formou metafor nebo příběh, které umožňují zajímavou a širokou aplikaci důležitých a jinak složitých manažerských strategií ...
Kniha je nabitá informáciami týkajúcimi sa dane z príjmov fyzických osôb, sociálneho a zdravotného poistenia. Osobitná pozornosť je venovaná novinkám roka 2013 – odvodom z dohôd, zmenám týkajúcim sa SZČO, autorom a umelcom a odvodom z podielov na zisku. Od roku 2013 došlo k dramatickému zvýšeniu daní ...
Komplet tlačenej publikácie, e-booku, celoročného aktualizačného servisu so slovenskou daňovou legislatívou a servisnej webovej stránky. Nové vydanie tradičnej príručky pre profesionálnych používateľov - jednej z najrozšírenejších na trhu - v novom vyhotovení. Extra široký formát, kvalitný biely papier, ...
Vysokoškolská učebnica a príručka pre všetkých, ktorých zaujíma žurnalistické písanie. Autorka vsadila problematiku novinárskych žánrov do širšieho kontextu štylistiky, podrobne sa venuje najmä kategórii žánru ako takého, so zaujímavými presahmi až k Aristotelovi a Vergíliovi. Predstavuje klasické slovenské ...
Knihu Peniaze, bohatstvo, investovanie (Marek Kudzbel) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Jen Shirkani, 200 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Autorka, špecialistka v odbore emocionálnej inteligencie, na základe mnohoročné skúsenosti konzultantky, lektorky a Koucká predkladá praxou overené stratégie umožňujúce vyhnúť sa nástrahám neúmerného presadzovania vlastných osobnostných ...
Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti.
Publikácia je spracovaná s cieľom ponúknuť čitateľovi náhľad na jednotlivé fázy konkurzného a reštrukturalizačného konania, a to najmä z praktického pohľadu správcu. Autorka v nej reaguje na zmeny v zákone č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácií vykonané zákonom č. 348/2011 Z. z., ktorý nadobudol ...
Druh sortimentu : Kniha, Daňové zákony 2021, Autoři : Hana Marková, Rok vydania : 2021,.
Druh sortimentu : Kniha, Daňové zákony 2022, Autoři : Hana Marková, Rok vydania : 2022,.
2014. Uznavany autor a poradce ve sve nove knize vysvetluje dva procesy, ktere by lidri a manazeri firem a organizaci meli bez zavahani zvladat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizaci a vyber cilu a metod pro odstranovani zjistenych potizi a vyuzivani
Osemdesiat metód moderného riadenia nadväzuje na úspešnú publikáciu Manažerské techniky. Kniha je rozdelená na štyri časti: Plánovanie, Organizovanie, Vedenie a Kontrolovanie. Každá z ôsmich kapitol obsahuje okrem popisu princípu jednotlivých techník aj praktické rady pre ich použitie a upozornenia na ...
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxePři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:správném přemýšlení na cestě za úspěchemve světě, životě a byznysu, marketingu,podnikání,myšlení člověka, který nechce prohrávat,myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním ...
Kniha je určena všem, kteří se potřebují dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací využívaných v podnikovém řízení. Nové vydání je kompletně aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech. Kniha je komplexním přehledem ...
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace ...
Druhé vydanie jedinej ucelenej publikácie o imidže a firemnej identite na našom trhu prináša okrem odborne erudovaného, a pritom čitateľného výkladu problematiky aj množstvo príkladov budovania, zmien i analýzy imidžu a firemnej identity z českej i zahraničnej praxe.