Pre vyššiu strednú triedu vozidiel Matador je značka s dlhou tradíciou a širokou ponukou spoľahlivých pneumatík. Skvelá ovládateľnosť v zákrutách. Vhodná napríklad pre vozidlá Škoda Octavia, Seat Leon a Audi A3.
- Zlepšená ochrana proti vzniku aquaplaningu
- Dobrá stabilita v zákrutách a vynikajúci handling
- Príjemne tichá jazda
Zlepšená ochrana proti vzniku aquaplaningu. Široké obvodové drážky rýchlo odvádzajú vodu a zlepšujú tak ochranu proti vzniku aquaplaningu. Dobrá stabilita v zákrutách a vynikajúci handling. Uzavreté dezénové bloky na vnútornej a vonkajšej strane pomáhajú zaistiť dobrú stabilitu v zákrutách. Tuhé obvodové pásy zlepšujú stabilitu pneumatiky. Výsledkom je vynikajúci handling. Príjemne tichá jazda. Počítačovo optimalizovaný dezén vytvára rovnomerný, hladký kontakt s povrchom vozovky. V dôsledku toho je pneumatika príjemne tichá. Pneumatika MATADOR s obchodným názvom MP 46 HECTORRA 2 je druhá generácia letného vysokorýchlostného asymetrického plášťa, určeného pre prevádzku osobných automobilov v najnáročnejšom segmente pneumatík – ULTRA HIGH PERFORMANCE. Novinka sa uvedie na trh v kompletnom sortimente rozmerov na letnú sezónu 2008. Použitie UHP pneumatiky MP 46 HECTORRA 2 Dezén MP 46 HECTORRA 2 je určený pre prevádzku vozidiel vyššej a luxusnej triedy s najvyššími výkonmi počas letného obdobia. Jeho určenie pre jazdu vysokovýkonných automobilov pri veľkých rýchlostiach je zabezpečené vynikajúcimi brzdnými vlastnosťami a spoľahlivou ovládateľnosťou na mokrom aj suchom povrchu ako aj vysokou odolnosťou voči vzniku aquaplaningu. Bezpečnosť prevádzky tých najvýkonnejších vozidiel je jednou z najdôležitejších kritérií dimenzovania rozmerov tejto dezénovej rady. Na trh UHP pneumatík MATADOR uvedie v dezéne MP 46 rozmery v 16, 17, 18, 19 a 20 palcovom prevedení v tých najvyšších rýchlostných kategóriách: V do 240 km/hod., W do 270 km/hod. a Y do 300 km/hod. Charakteristika dezénu MP 46 HECTORRA 2 Asymetricky orientovaný typ dezénu modernej koncepcie poskytuje voči svojmu predchodcovi MP45 vylepšenú ovládateľnosť a bezpečnosť náročným a športovo orientovaným vodičom na suchom aj mokrom povrchu. Dizajn dezénu je riešený inovatívne, tak aby sa v čo najvyššej miere znížilo riziko vzniku tzv. píšťalového efektu ako jedného zo zdrojov generovania aerodynamického hluku dezénu plášťa. Konfigurácia dezénu v asymetrickom rozložení rozlišuje vonkajšiu a vnútornú zónu pneumatiky, pričom každá z nich má svoju špeciálnu funkciu pri rýchlej jazde a pri jazde na mokrom povrchu. Pri montáži pneumatiky treba dbať na správne nasmerovanie pneumatiky. Pomôckou je označenie na popise plášťa "outer", ktoré indikuje stranu smerujúcu po montáži na vozidlo von od stredu vozidla.