Management, marketing a ekonomika sportu

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Knihy o športe

Kniha - autor Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová;., 284 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V porovnaní s dostupnými textami publikácií s problematikou manažmentu športu v Českej republike je poňatie monografia svojím spôsobom výnimočné. Odlišnosť je daná ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Knihy o športe

Popis

Kniha - autor Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová;., 284 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V porovnaní s dostupnými textami publikácií s problematikou manažmentu športu v Českej republike je poňatie monografia svojím spôsobom výnimočné. Odlišnosť je daná tým, že sa venuje všetkým vedným disciplínam, ktoré do problematiky manažmentu športu vstupujú, teda spoločnosť a šport, teórie športového manažmentu, jeho história, marketing športu, ekonomická dimenzia manažmentu športu a jeho využitie v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto poňatie monografia bolo umožnené tým, že autorský kolektív tvoria odborníci katedry spoločenských vied a manažmentu športu Fakulty športových štúdií Masarykovej univerzity, ktorí sa podieľajú na výučbe, vedeckom výskume a publikačných výstupoch štúdia problematiky manažmentu športu. Odvetvie, ktoré predstavuje významnú časť národného hospodárstva pre svoju využiteľnosť k zvyšovaniu.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Knihy o športe, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Knihy o športe.

Reklama