Microsoft Office 2016 Professional Plus

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Kancelársky software

Office 2016 Professional PLUS je určený pre komerčné použitie. Obsahuje: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath a Skype pro firmy. Office Professional Plus - kompletná sada nástrojov pre individuálnu i tímovú produktivitu. Spája užívateľa s kľúčovými obchodnými procesmi. ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Kancelársky software

Popis

Office 2016 Professional PLUS je určený pre komerčné použitie. Obsahuje: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath a Skype pro firmy. Office Professional Plus - kompletná sada nástrojov pre individuálnu i tímovú produktivitu. Spája užívateľa s kľúčovými obchodnými procesmi. Vylepšená funkcia integrácia Enterprise Serveru poskytuje out-of-the-box integráciu s riešeniami Microsoft Business Productivity server - vrátane Microsoft SharePoint Server, Microsoft Exchange Server, a Microsoft Skype for Business Server, čím vytvára nové príležitosti k spolupráci vo vnútri aj cez hranice podniku, prináša efektívnejšiu správu obsahu a zefektívňuje každodenné obchodné procesy. Pozrime si aplikácie jednu po druhej Word je najobľúbenejší a najrozšírenejší aplikácií pre úpravu textov. Texty ľahko pretvoríte v profesionálne a atraktívne dokumenty. Word 2016 umožňuje tvorbu a najrôznejšie úpravy písaných textov a dokumentov, do ktorých môžete vkladať rôzne objekty ako napr. obrázky, grafy alebo objekty z iných Office aplikácií. Excel je efektívny nástroj na sledovanie prakticky akýchkoľvek informácií, ktorý vám umožní rýchlo dosahovať profesionálne vyzerajúcich výsledkov. Hodí sa vám ako pre jednoduché výpočty, tak pre rozsiahla dáta, ktoré potrebujete zanalyzovať a prispôsobiť ich zobrazenie. Vďaka rozdelenie do riadkov a stĺpcov môžete rôzne pridávať údaje, radiť je, filtrovať, vytvárať z nich tabuľky alebo grafy so zaujímavým a atraktívnym vzhľadom. Šetrí váš čas tým, že sa učí vstupné vzory dát a robí to pre vás pomocou funkcie automatického dokončovania. Nové tabuľky a grafy vám pomôžu prezentovať vaše podnikateľské úspechy najpresvedčivejším spôsobom. Program odporúča aký najvhodnejší graf použiť a dá vám náhľad, ako môžu byť dáta prezentovaná. PowerPoint je efektívny nástroj pre vytváranie najrôznejších prezentácií. Môžete navrhnúť, graficky stvárniť a prezentovať svoje predstavy a vízie. Môžete vytvoriť prezentácie, v ktorých sa kombinujú fotografie, text, ilustrácie, kresby, tabuľky, grafy, video a atraktívne prechody z jedného na druhé. S aplikáciou PowerPoint 2016 budete zdieľať svoju prezentáciu on-line jednoducho zaslaním odkazu svojmu publiku. OneNote 2016 je jedným z najpokročilejších a najvýkonnejších nástrojov pre organizáciu vašich poznámok. Všetko, čo tu vytvoríte, je v prehľadnej štruktúre. Vaše poznámky môžu byť vo forme: bežný text, obrázky, fotografie, zvuk, výstrižky z internetu, tabuľky z Excelu, náhľady dokumentov alebo napríklad zaškrtávacie zoznamy. Outlook 2016 je obľúbený nástroj pre jednoduchú prácu s vašimi e-maily. Na jednom mieste prehľadne organizujete svoje e-maily, čas, kontakty a úlohy. Základom všetkého je váš e-mailové konto. Z neho pracujete s e-maily a meníte je na úlohy alebo udalosti. Ľudí, s ktorými pravidelne komunikujete, si môžete uložiť medzi svoje kontakty, takže si nemusíte pamätať ich e-mailové adresy ani telefónne čísla. Vďaka panelu počasie máte po ruke aj aktuálnu predpoveď počasia. Publisher 2016 je šikovný nástroj pre tlačenie a zdieľanie profesionálne vyzerajúcich publikácií. Publisher vás intuitívne prevedie tvorbou vizitiek, brožúrok, ale aj webových stránok. Navyše šetrí váš čas tým, že umožňuje tlač fotografií on-line. Určené len pre počítače PC.  Access 2016 je nástroj pre tvorenie svojich vlastných databáz pre plné využitie dát. Určené len pre počítače PC.  InfoPath - s pomocou tohto nástroja môžete vytvárať a nasadzovať riešenia využívajúce elektronické formuláre, ktoré umožňujú efektívne zhromažďovať informácie. Môžete využiť funkcie služby InfoPath Forms Services na serveri Microsoft Office SharePoint Server 2013 a rozšíriť podnikové procesy aj mimo podnikovej firewall a poskytovať formuláre vo forme e-mailových správ programu Microsoft Office Outlook, formuláre pre webové prehliadače alebo formuláre pre mobilné zariadenia. Skype pro firmy  vám dáva možnosť rýchleho zasielania správ, audio a video hovorov, online schôdzok, dostupnosť informácií a schopnosť zdieľanie, všetko v jednom.   Minimálne požiadavky na hardvér: Počítač a procesor: 1 gigahertz (GHz), alebo rýchlejší, x86-bitový alebo x64-bitový procesor s SSE2 Pamäť: 2 GB RAM  Pevný disk: 3.0 GB dostupného miesta na disku Rozlíšenie obrazovky: 1024 × 768 Grafika: Akcelerácia grafického hardvéru si vyžaduje grafickú kartu DirectX 10. Operačný systém: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, alebo Windows Server 2008 R2   Pre lepší užívateľský zážitok odporúčame použiť najnovšiu verziu operačného systému.

Reklama

Reklama