Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Deodoranty a antiperspiranty pre ženy
Vôňa ChloéNová vôňa Chloé vyjadruje tvorivú, sebavedomú jedinečnosť Chloé ženy. Svieža a veľmi ženská vôňa vystihuje nespútaného ducha s vrodeným zmyslom pre módu a štýl.Portréty žienVízia značky Chloé nieje sústrediť sa na jeden typ ženy, ale vystihnúť rôznorodosť. Preto boly vybrané tri mladé ženy, ...viac
Vôňa ChloéNová vôňa Chloé vyjadruje tvorivú, sebavedomú jedinečnosť Chloé ženy. Svieža a veľmi ženská vôňa vystihuje nespútaného ducha s vrodeným zmyslom pre módu a štýl.Portréty žienVízia značky Chloé nieje sústrediť sa na jeden typ ženy, ale vystihnúť rôznorodosť. Preto boly vybrané tri mladé ženy, aby stelesnily premenlivosť a odlišné aspekty značky Chloé. Tieto tri ženy sú tvárami súčastnosti, ktoré reprezentujú sebevedomie, energickosť a priebojnosť vyvážené prirodzenou krásou a eleganciou. Ony sami vnímajú vôňu Chloé takto:."Vôňa je mladá, svieža a romantická. Je to niečo, čo nikdy nevyjde z módy."Clémence Poésy, herečka."Vôňa Chloé je jedinečná. Je veľmi sexy, moderná, romantická, svieža a ľahká – je pre každú Chloé ženu, ale zároveň podčiarkuje jedinečnosť každej z nás."Anja Rubik, modelka." Chloé oblečenie zbieram už celé roky – je na ňom niečo jemného a veľmi roztomilého, tiež niečo úchvatného, ale nie príliš vyumelkovaného. Užívam si každý okamihk, kedy ho mám na sebe. S vôňou je to podobné. Je tak nádherná, že sa od nej nemôžem odpútať, mám neustále nutkanie si knej privoňať. Niekedy sa chcem do nej dokonca zahryznúť. Rada sa pohrávam s flakónom vo svojich rukách, je príjemné sa ho dotýkať."Chlo? Sevigny, herečka.Symbolické nótyRovnakým spôsobom, akým sa Chloé obratne pohráva so svojimi predstavami o ženskosti, berie teraz do rúk tradičnú ružu a s dômyselnou precíznosťou ju pretvára do vône plnej života. Aranžuje ju do polôh priezračnosti a hrejivosti, hravosti a podmanivosti.Tvorcovia parfému Michel Almairac a Amandine Marie z firmy Robertet pracovali na tom, aby namiešali pre Chloé zvodnú, nespútanú esenciu kombinovaním kvetinových a púdrových tónov s veselým náznakom pivoňky a liči ozdobených jarnými fréziami. Vzdušné, flirtujúce vrchné nóty ju pomali unášajú preč, aby dala priestor bohatšej a zmyselnejšej ruži, ktorej robia spoločnosť magnólie, konvalinky a nepatrný náznak ambry a elegantného cédrového dreva.Toto zloženie jednoducho a presne vystihuje charakteristiku sviežeho moderného štýlu Chloé ženy.Nadčasový flakónTak ako vôňa spája klasické prvky s novými sviežimi nápadmi, vzdušnú sladkosť s drevitou silou, je aj flakón štúdiou protikladov. Designer Patrick Veillet sa pri vytváraní delikátnej steny štvorcového flakónu inšpiroval komplikovaným detailom plisovaného rukávu blúzky Chloé. Zataľ čo oválny uzáver sa pohráva s čistými rovnými líniami, strieborný límec flakónu evokuje nostalgickú náladu. Jeho kovový povrch je jedinečným príkladom remeselníctva, tak zriedka vídaným v modernom parfumérstve. Delikátnu eleganciu dotvára stužka vo farbe odkvitnutých lístkov lososovej ruže, ktorá je ležérne uviazaná okolo hrdla flakónu.Zachytenie emóciíKampaň sa zameriava na tri Chloé ženy, ktoré boly zachytené v detailnom zábere s použitím čiernobielej fotografie nadväzujúcich na tradíciu klasických štúdiových fotografií. Všetko to bolo obohatené o nepredvídateľné inovácie od umeleckého riaditeľa Ezry Petronia a fotografického týmu Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. Tento jednoduchý prirodzený štýl vytvára dialóg odhaľujúci vnútornú krásu a charakter každej z týchto troch žien. Herečky Chlo? Sevigny a Clémense Poésy a modelka Anja Rubik sú portrétované objevným spôsobom v intímnom momente. Emocionálny obraz, ktorý zhmotňuje ducha Chloé je vyjadrený symbolickou víziou zmyselnosti, sily a individualizmu.
Prezrite si ďalšie Deodoranty a antiperspiranty pre ženy Chloé, najprezeranejšie produkty Chloé alebo najlacnejšie Deodoranty a antiperspiranty pre ženy.