Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Čistiace prostriedky na spotrebiče
Marketing produktu Dezinfikuje bez chlóru Likviduje 99,9 % baktérií Príjemná vôňa Odstraňuje alergény (spôsobené prachom, peľom, prítomnosťou domácich zvierat) Ideálny pre domácnosti s domácimi maznáčikmi Účinné odmastenie Tekutý čistiaci a dezinfekčný prípravok v spreji bez chlóru ľahko odstráni aj silné znečistenie ...viac
Marketing produktu Dezinfikuje bez chlóru Likviduje 99,9 % baktérií Príjemná vôňa Odstraňuje alergény (spôsobené prachom, peľom, prítomnosťou domácich zvierat) Ideálny pre domácnosti s domácimi maznáčikmi Účinné odmastenie Tekutý čistiaci a dezinfekčný prípravok v spreji bez chlóru ľahko odstráni aj silné znečistenie a mastnotu a zároveň zaisťuje dezinfekciu čistených povrchov. Prípravok príjemne vonia a je vhodný na použitie v kuchyni a pre všetky umývateľné povrchy, ktoré je potrebné zbaviť mastnoty a zároveň dezinfikovať. Zároveň pomáha odstraňovať alergény (spôsobené prachom, peľom, prítomnosťou psa alebo mačky). Marketing značky SAVO je tradičná značka čistiacich prípravkov, ktorá sa už viac ako 50 rokov stará o české a slovenské domácnosti a zanecháva ich hygienicky čisté. SAVO počas posledných desaťročí prešlo mnohými vývojovými štádiami a menilo sa v priebehu času tak, aby vždy vyhovovalo potrebám a požiadavkám na moderné čistenie a upratovanie. Vďaka tomu majú naše maminky a babičky, ale aj dnešná mladá generácia, SAVO pevne vryté vo svojej pamäti ako účinný a efektívny prípravok na riešenie ”takmer” každého problému v domácnosti, či už ide o kúpeľňu, obývačku alebo kuchyňu. V posledných rokoch prináša značka SAVO celý rad inovácii. V poslednej dobe to boli napríklad prípravky určené na čistenie domácností s domácimi maznáčikmi, prelomový rad čistiacich prípravkov bez chlóru, ktorý nielen čistí, ale aj príjemne vonia, alebo nová bazénová chémia. Marketing výrobcu Spoločnosť Unilever patrí medzi najväčších dodávateľov potravín, výrobkov na starostlivosť o domácnosť a výrobkov na osobnú hygienu na svete. Do jeho portfólia patrí viac ako 400 značiek, zahŕňajúcich aj obľúbené značky ako Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann´s, Knorr, Lipton, Magnum alebo Algida, ktoré majú svoje stále miesto v domácnostiach po celom svete. Zodpovedné podnikanie spoločnosti zahŕňa Unilever plán udržateľného rozvoja (USLP), predstavený v roku 2010. Ten je zahrnutý vo všetkom, čo Unilever robí. Jeho cieľom je súčasne s rastom biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne vymedzené spoločenské alebo environmentálne poslanie. Unilever bol založený v roku 1930 a svoju slovenskú pobočku založil v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o., s hlavným sídlom v Bratislave je súčasťou regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi pobočkami. Ďalšie informácie Zneškodnite obsah/nádobu v súlade s platnou legislatívou, umiestnite prázdnu nádobu do komunálneho odpadu. Zloženie Dezinfekčná látka: kvartérne amóniové zlúčeniny, C12-C16- alkyl (benzyl) dimetylamónium-chloridy 0,75 g/100 g, Menej ako 5 % amfotérne povrchovo aktívne látky, katiónové povrchovo aktívne látky, parfum, limonene, geraniol.
Prezrite si ďalšie Čistiace prostriedky na spotrebiče Bochemie, najprezeranejšie produkty Bochemie alebo najlacnejšie Čistiace prostriedky na spotrebiče.