Drinkbox na Kickoffe
Staré známe príslovie „Po práci prídu koláče“ Drinkbox premieňa na svojské – „Keď vieš, tak piješ“. Nie je to len nudný pomocník pri záležitostiach s alkoholom, je to aj vtipný a zaujímavý spôsob, ako zaujať návštevníkov akéhokoľvek podujatia. Napríklad aj toho nášho – Pricemania Academy Kickoffu.
Staré známe príslovie „Po práci prídu koláče“ Drinkbox premieňa na svojské – „Keď vieš, tak piješ“. Nie je to len nudný pomocník pri záležitostiach s alkoholom, je to aj vtipný a zaujímavý spôsob, ako zaujať návštevníkov akéhokoľvek podujatia. Napríklad aj toho nášho – Pricemania Academy Kickoffu.
V rámci organizovania rôznych druhov eventov je dôležité postarať sa o ľudí aj v súvislosti s pitím. A keďže v Pricemanii máme radi rôzne vychytávky, v otázke podávania alkoholu sme stavili na Drinkbox, inovatívnu hračku z dielne reklamnej agentúry Elite Solutions, ktorá je však prísna v otázke nalievania. Má totiž svoje jediné pravidlo – Ak správne zodpoviete na otázku, ukážem vám svoju ponuku.
Aj keď sa na prvý pohľad môže zdať, že sme si s Drinkboxom veľa srandy neužili kvôli jeho striktným pravidlám, opak je pravdou. Otázky sme zamerali na našu cieľovú skupinu – teda ľudí so záujmom o e-commerce a online svet. Tieto naše tajomné šifry, ktoré otvárajú svet k vytúženému moku, vôbec neboli záludné. Ako sme aj dúfali, boli zaujímavé, vtipné a trefné a nás aj našich návštevníkov bavili, o čom svedčil aj rad, ktorý sa pred Drinkboxom tvoril. Ľudia tak hľadali odpovede napríklad aj na to, kto je to copywriter, koľko správ denne sa odošle cez Facebook, ako sa volá zakladateľ Pricemania Academy alebo na čo slúži Google podľa nášho ex-prezidenta Ivana Gašparoviča. Ak zvolili správnu odpoveď, Drinkbox ustúpil a vďačne nalial jeden zo štyroch drinkov, pričom si celý večer držal slušnú štatistiku 12 drinkov za minútu. A ak už niekto nedokázal prečítať písmenká či trafiť sa prstom na konkrétny bod farebného displeja, bolo to tiché a taktné znamenie, že treba prejsť na nealko.
Drinkbox bol navyše veľmi trpezlivý, javil sa ako veľmi dobrý poslucháč a pracoval bez reptania. Celý večer nalieval ostošesť a niektorých aj poučil do budúcna. Pretože ak na prvýkrát neuhádli určenú otázku a ostali smädní, na ten druhý sa už opravili a mohli si tak vybrať z ponuky nášho nového obľúbeného barmana – pána Drinkbox.
Foto: Ondrej Bobek